237 visninger
|
Oprettet:
er det meget batteri power?? {{forumTopicSubject}}
Jeg har intet forstand på RC drevet af batteri
Men har lige et lille spørgsmål.
Er 660amp meget når vi taler om power til at drive en større "bil"
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.761
Kom med nogle flere oplysninger, så kan vi bedre vurdere om det er go eller no go
nov 2012
Følger: 9 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 62 Svar: 184
Det hele udmønter søg i en video fra YouTube hvor to tyskere har lavet en selvkørende sneplov.og min kollega har fået den ide at han vil overgå dem og har bedt mig hjælpe med jern konstruktionen og dreje arbejdet. Og han vil stå for el delen og resten.det skal lige fra det er helt ham der står for udvikling jeg assistere blot med min kunnen i form at smede og dreje arbejde.
Så det var egentlig bare for at høre om det han har planlagt af power til dyret var meget
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.761
Men uden at vide hvilken motor og fartkontrol han har fat i, samt vægten på bilen, er det svært at sige noget. Dog er det jo ikke en hurtig maskine, men en maskine som skal kunne trække og skubbe noget sne. Så A træk burde kunne holdes nede på et fornuftigt niveau
Beklager jeg ikke kan hjælpe mere.
mvh k
okt 2007
Følger: 17 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 25 Svar: 1.881
Hvilken spænding regner i med at bruge?
En Tesla bruger ca. 800A ved fuld pedal. Der skal altså seriøst elektronik til at håndtere strøm i de størrelser.
apr 2008
Følger: 73 Følgere: 74 RC-enheder: 31 Emner: 47 Svar: 350
nov 2012
Følger: 9 Følgere: 9 RC-enheder: 8 Emner: 62 Svar: 184
Men manden kommer fra en baggrund med robot og maskinteknik så må få ud fra han ved hvad han laver:-) i alle tilfælde succes eller crash bliver det sjov at følge
er det meget batteri power??