{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det meget batteri power??
  • #1   13. jan 2013 Ja hvis din biler river 660A så vil jeg mene der er noget rivende galt med dit opsæt.
    Kom med nogle flere oplysninger, så kan vi bedre vurdere om det er go eller no go smiley

• #2   13. jan 2013 det drejer sig om projekt en kollega vil igang med.
    Det hele udmønter søg i en video fra YouTube hvor to tyskere har lavet en selvkørende sneplov.og min kollega har fået den ide at han vil overgå dem og har bedt mig hjælpe med jern konstruktionen og dreje arbejdet. Og han vil stå for el delen og resten.det skal lige fra det er helt ham der står for udvikling jeg assistere blot med min kunnen i form at smede og dreje arbejde.

Så det var egentlig bare for at høre om det han har planlagt af power til dyret var meget smiley

• #3   13. jan 2013 Lyder som en maskine der skal være tung.
    Men uden at vide hvilken motor og fartkontrol han har fat i, samt vægten på bilen, er det svært at sige noget. Dog er det jo ikke en hurtig maskine, men en maskine som skal kunne trække og skubbe noget sne. Så A træk burde kunne holdes nede på et fornuftigt niveau smiley
    Beklager jeg ikke kan hjælpe mere.

mvh k

• #4   13. jan 2013 660A er sindsygt meget. Ledninger skal være tykke som en tommelfinger, stik store som en hånd osv.
    Hvilken spænding regner i med at bruge?
    En Tesla bruger ca. 800A ved fuld pedal. Der skal altså seriøst elektronik til at håndtere strøm i de størrelser.

• #5   13. jan 2013 mener du ikke 660mah det lyder mere som et rc batteri . i såfald er det et meget lille batteri

• #9   14. jan 2013 Det er jo som sagt ikke mig der har noget med udviklingen teknikken osv jeg står bare for smede og dreje arbejdet så jeg aner intet om hvad han vil bruge .han nævnte blot de 660 AMP og da der jo er en del herinde der gør i strøm ville jeg blot høre om det var meget så jeg ikke selv har forstand op strøm.

Men manden kommer fra en baggrund med robot og maskinteknik så må få ud fra han ved hvad han laver:-) i alle tilfælde succes eller crash bliver det sjov at følge

Kommentér på:
er det meget batteri power??

Annonce