{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Post danmark !
  • #1   7. aug 2013 Jeg oplevede på posthuset i Skovlunde at pakkeposten gik og sparkede fodbold med pakkerne, og de andre ansatte syntes det var skide morsomt.... Kunderne så lidt fortvivlede ud.

Men hvilken video taler vi om?

• #2   7. aug 2013 Dette .. Sorry ...
    okay .. Vildt alligevel at man ikke respektere andres pakker/værdier mere ?

• #3   7. aug 2013 fik de så en fyreseddel Andreas?

• #4   7. aug 2013 Nej de fyrer sgu ikke nogen hos Post DK andet end når de lukker deres lokale posthuse.

Hov, der dukkede linket op hos mig.

• #5   7. aug 2013 Det er da ikke noget nyt, kunne man også se i Gintbergs serie .

Derfor man skal/bør gøre lidt ekstra ud af at pakke sine ting ind!

Jeg sender i snit 15 pakker med postdk hver dag og kan ikke huske der har været klager over noget der er gået i stykker.
    Nogle af de pakker jeg modtager er så ikke sluppet så heldigt fra 'turen' , men de er for de meste jheller ikke pakket forsvarligt.

• #6   7. aug 2013 Jeg har været inde på postcentralen i kbh og skal lige sige jeg fik et chok...
    der stod de ved et pakkebånd og så stod de forskellige postbure 5-6m væk med de forskellige postnummer på....
    De stod simpelthen bare og kastede dem over i de postbure hvor de skulle hen i landet.. det var sygt ....
    Så kan man sgu godt forstå at pakkerne bliver skadet...

• #7   7. aug 2013 Tror lige at jeg giver de ting jeg sender en gang bobbleplast mere fremover

• #8   7. aug 2013 jeg har også været i posten, både i taulov og i århus !!! smiley hvad tror i der sker når pakkerne kommer ind på centralen ? de kommer af lastbilen, bliver stillet i kø, også kørt hent til transportbåndet, som så løfter PC containeren ( som det hedder ) op i noget der ligner 1½ til 2½ m højde, og her blivet buret så VENDT bundet i vejret, og SMÅkage ryger hele lortet ned oveni hinanden, små pakker bliver mast af store og omvendt :D.. totalt sygt. jeg stod også endag da jeg var på arbejde i taulov, så kommer der en næsten tom container ind, og ind kommer et 42 - 60 tommer fjernsyn, som lige får samme tur som de andre bure, herefter kommer det køre op ad båndet, hvorefter jeg spørger hvad vi gør med den størrelse af pakker ?, den skulle bare smides over i en anden container lige bag mig, så den fløj afsted smiley så pas på !!

• #9   7. aug 2013 ^^ Sick stuff chubs!

• #11   7. aug 2013 Peiter: Du har ret, det han peger på, på cyklen er styreboksen, som i princippet er en ESC smiley

Kommentér på:
Post danmark !

Annonce