1.370 visninger
|
Oprettet:
Bazooms nye app: Er det hurra? {{forumTopicSubject}}
I nat fik vi alle post fra Bazoom, som stolt og glædeligt kunne fortælle, at de nu er færdige med den første version af deres app - til iPhone.
Det må være lækkert ... for 30 % af smartphonebrugerne (de resterende 70 % bruger Android).
Jeg er hverken bitter eller skuffet - jeg undrer mig bare over, hvorfor der er prioriteret som der er...
okt 2011
Følger: 32 Følgere: 84 RC-enheder: 17 Emner: 144 Svar: 2.278
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 104 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.859
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 104 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.859
http://www.bilgalleri.dk/grupper/vaelg/1027774-hvorfor_starte_med_iphone_i_stedet_for_android?status=1
maj 2010
Følger: 16 Følgere: 59 RC-enheder: 7 Emner: 168 Svar: 1.099
Ser frem til Android-versionen...
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Emner: 51 Svar: 310
feb 2014
Følger: 7 Følgere: 13 RC-enheder: 4 Emner: 40 Svar: 783
Jeg synes det er godt det kommer en app, og selvf kigger de på deres hjemmeside data og ser hvad det er smartest og i det her tilfælde er det så IPHONE der er mest brugt på dette site/inkl de andre gallerier selvf
maj 2010
PS: IDC ved hvad de taler om
Og ja, jeg ser fem til en Android applikation.
feb 2014
http://www.version2.dk/artikel/ikke-helt-klar-udbredt-webstat-giver-vrangbillede-af-dansk-android-udbredelse-55683
Er det pt. ikke til at lave en undersøgelse der vil give et hundrede procent korrekt resultat, men Det er sikkert at android klart har haft en fremgang de seneste år og derfor begynder at kunne battle apple platformen MEN dermed ikke sagt at 70 % bruger adroid og 30% apple. Så ja Hold dig til fact, i stedet for at tage den Eviiiiige lange diskussion,"hvad er bedst apple eller android" - Ro på man, der går nok ikke mere end et par måneder så er den der også til android. Derudover vidste du da du købte din android telefon at Det pt var apple der stod for den største app del og derved også er dem der første vil blive udviklet apps til. Du skulle have købt en iphone hvis det provokerer dig så meget, eller også må du bide i det sure æble og indse at der nok går lidt tid endnu før det er helt lige med android og iphone eller at android overhaler, who knows
Men lad det nu ligge, det irriterede mig bare at du kom med facts som ikke holdte helt stik, og når det så lige var på det overdebatterede emne som android/apple hvem er bedst og størst. Hvor alle påstår deres eget er det bedste.
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 3 Emner: 2 Svar: 23
maj 2010
Og nej, det var bestemt ikke for at skabe yderligere debat om, hvilket styresystem til smartphones der er bedst, for Android er bedst for nogle, og Ois for andre - og sådan er dét!
Det glæder mig dog, at app'en fungerer perfekt til iPhone, da det jo så gerne skulle afstedkomme en hurtig arbejdsgang til Android
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.312
De skal jo kun lave app'en til nogle hardware varianter..
Til Android skal de tage højde for meget mere... Skærm størrelse er bare en af dem...
feb 2014
Har selv prøvet app´en(på min apple mobil) og jeg synes den fungere super, og jeg glæder mig på android brugernes vegne til at de lige får kodet den derudover også
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 5 Emner: 14 Svar: 88
iPhone er derimod lidt mere enkelte at udvikle, pg.a. der ikke skal tages højde for netop så mange forskellige ting.
Jeg kan godt forstå Bazoom først udgiver et iPhone app, og ikke et android app
maj 2010
Men min 70/30 "påstand" har jeg blandt andet fra disse artikler:
http://www.telegraph.co.uk/technology/samsung/10148849/Almost-half-of-smartphones-sold-in-Europe-are-Samsung.html
http://techland.time.com/2013/04/16/ios-vs-android/
Som tidligere skrevet, så er det glædeligt at Bazoom har indset vigtigheden i, at deres sider også skal/bør kunne læses i en app, uden at man som bruger skulle på en mobil browser.
Og som svar på denne tråds overskrift, så kan jeg konkludere at svaret er et Ja.
feb 2014
nov 2013
Følger: 18 Følgere: 15 RC-enheder: 5 Emner: 21 Svar: 138
mar 2007
Følger: 6 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Svar: 190
en smartphone skærm er sku for lille til at jeg gider læse lange indlæg på den
men ok sidder også med to 24" og en 42" tilsluttet computeren så der er langt ned til 5"
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Emner: 77 Svar: 1.176
Men vil da lige gå ind og finde den og prøve den, før jeg kan stemme for hurra eller ej
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
Så græd ikke over du ikke kan se det på din android
feb 2014
aug 2011
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 2 Emner: 16 Svar: 97
aug 2011
Manglende email funktion, men hvad andet? Jeg synes den spiller ret godt til gallerierne...
jun 2008
App'er måske scalerbar til iPad, men den skal afvikles oprejst version, landscape er ikke muligt. Alt virker klodset, stort og begrænset i muligheder.
På trods af du har 10" til rådighed på en iPad skal hele tiden vælges underpunkter frem og tilbage for at læse & se. Hvor er muligheden for iOS eget tastatur med smileys osv blevet af, frem for tastaturet der minder om min første HP Ipaq lommedevice?
Alt dette, samt det jeg skrev i første indlæg mener jeg er ting som man kunne leve med da app's var noget nyt og spændende i ipad'ens fødsel. Nu er vi i 2014, og bazoom er ikke en lille garagevirksomhed med to venner der prøver lykken.
Så en hater vil jeg ikke kalde det, men mine holdning omkring er produkt som er et amatør produkt og en 'ommer' vil jeg kalde det.
Husk vi har alle ret til egne holdninger, bare ikke egne fakta
feb 2014
Jeg er bare glad for at jeg ikke arbejder for dig, Puha det lyder ikke rart ^^
aug 2011
Prøv den lige på en iPhone. Det er ikke helt skidt... Men på en iPad, der virker den lidt kluntet... Men jeg tror heller ikke det er meningen at den skal bruges der...
jun 2008
Ja FB har udviklet sig, men Bazoom skal da ikke starte tilbage fra starten, de skal da starte hvor udviklingen er nået til.
Hvis en app skal være at foretrække skal den tilføje noget som browser ikke kan, ellers er der ingen berettigelse til at være app.....
Det mangler her mener jeg. Men det kan der nå at komme, bare synd det ikke sker først så man får en wauvvv oplevelse:
Hvis du kom til en nyåbnet butik som stod ufærdig med manglende reoler, manglende maling, halvdelen af personalet osv.... ville du så også sige. Det var spændende, den må jeg komme ned til igen, når de engang er færdige og har lavet alt klar så jeg kan handle som forventet......
Udvikling løbende ja tak, lancering før ok produkt, nej tak
aug 2011
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 5 Emner: 14 Svar: 88
En butik, er en butik, som højest sandsyndelig forsøger at sælge et produkt. Bazoom har allerede lavet, og solgt et skide godt produkt. Nu forsøger de bare at give kunderne (os) bedre mulighed og nemmere betjening for at bruge produktet.. Kan man ikke lide den nye måde at bruge produktet på, ja.. Ærgerligt
feb 2014
Jeg er selv iphone 5s bruger
og jeg synes da før at det var irriterende at de ikke havde en app der skalerede tingene og passede menuerne til iphonens strls.
Disse behov har de så opfyldt nu,. Jeg kan nu via min telefon, nemt tjekke mails, opdateringer, og diverse annoncer. Derudover kan jeg rette osv i et forholdsvis fornuftigt omfang. Men som sagt, skal jeg lave det helt store på min profil, ville jeg nok starte min computer op, og ordne det der.
Så som jeg ser det er app'en vel tænkt som et "på vej i farten" værktøj, til at tjekke sin profil hurtigt på :), frem for at man før skulle zoome, og bruge en del tid på bare at navigerer rundt på siden.
Jeg er fuldstændigt enig i at man kan forvente en vis mængde kvalitet fra en app i 2014, og korrekt de skal selvf. ikke starte hvor fb gjorde, det er jo mange år siden. Men man kan heller ikke forvente at de skal kunne lave en "1st try" app der skulle være bedre, end nogen der over en længere år række har udviklet og finpudset deres app.
Jeg synes de leverer et rigtigt fint produkt som værende det første, og jeg synes at det lever op til de krav man burde kunne stille til en app i 2014
Men der har man jo nok bare forskellige meninger.
jun 2008
Men nu skal alt ikke være sort Hvidt, tråden skrev var det tommel op eller ned, min holdning er tommel ned pt, men det kan blive godt og den kan komme op
Tak for en god debat, som bazoom vel kan bruge til videre udvikling.
feb 2014
Til de små hurtige daglige overførsler, tjek af saldo osv. der bruger jeg app, klart nemmere end computeren. Men igen, som jeg ser det, kun til mindre opgaver
Men Ja tak for debatten og de kunne nok godt få lidt ud af at læse den igennem
Bazooms nye app: Er det hurra?