{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

malet "forkert" - af med det! {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Jeg er sådan en newbie til det der med maling osv og malede mit celica karros med FOR meget maling så det løb osv. Så der var ikke nok i en dåse :-S.... NU har jeg så bestilt en ny, men jeg kunne godt tænke mig at fjerne det gamle og starte på en frisk! For jeg har fundet metoden :-)...
Brun sæbe har jeg hørt man skal smørre ind i karrossen! Ridser det når man fjerner det med en klud?

Hvad gør jeg helt præcist?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  malet "forkert" - af med det!
Kommentér på:
malet "forkert" - af med det!

Annonce