{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Blå lys-rør..... {{forumTopicSubject}}

Jeg er blevet spurgt om opskriften på det onde blå neon-agtige lys under Chevy`en, og den kommer så her.. Det er faktisk bare blå lazer-dioder der er monteret i enderne af nogle stykker tryksmøringsrør til en kødhakker. Rørene var kun 4mm. indvendigt, så de måtte lige bores op til 5mm. , som jo er diameteren på dioderne. I øjeblikket kører lyset på en seperat 4,5 volts batt.pakke, som er monteret med velcro under fronthjelmen, hvilket gør, at der ikke er nogen forbindelse mellem chassis og lys, og derved kan karossen løftes af, uden at hænge fast i chassis`et.. Alt i alt har det taget ca. 3 timer at lave det hele, men det var da ret sjovt. Der er selvfølgelig 2 dioder i hvert rør, hvilket medfører at man skal lodde ledninger på 4 steder på hvert rør, og det er da lidt af et pillearbejde, men som i kan se, så lykkedes det da rimelig godt, hvis jeg selv skal sige det.. Hå ber spørgerne er blevet lidt klogere, uden at jeg skulle skrive opskriften til hver enkelt.. Hvis det er noget, du har lyst til at lave selv, vil jeg bare sige: tålmodighed er påkrævet, og god fornøjelse.. Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blå lys-rør.....
Kommentér på:
Blå lys-rør.....

Annonce