{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tamiya lexan maling
  • #1   14. sep 2008 du kan godt købe maling fra udlandet, men ikke modelsport

  • #2   14. sep 2008 Hvorfor kan jeg ikke købe fra modelsport?

  • #3   14. sep 2008 Jeg kender intet til Tamiya's maling. Men jeg ved de kan købes ved www.postorder.de. De har det i deres butik i flensborg.

    Men personligt så synes jeg at Pacra har de pæneste farver af alle dem jeg har prøvet gennem tiden.


  • #4   14. sep 2008 Du kan højst sandsynligt ikke købe Tamiya´s fede farver herhjemme fordi, Miljøministeriet kræver en fyldestgørende beskrivelse af indholdet, den vil Tamiya ikke give, derfor ingen tilladelse til forhandling - Det er den forklaring jeg fik, da jeg søgte efter samme produkt i sin tid smiley
    At "importere" det fra udlandet, er sikkert ikke helt "lovligt" meeeen det ville være nemmere, her er problemet bare at, hvis det er oversøisk transport ( luftfragt ) kan det ikke lade sig gøre, de vil / må ikke transportere: Brandfarlige emner eller trykbeholdere ( sprayflasker ) - Men dåser / bøtter til airbrush, er smuttet igennem før, sååå.
    Ellers er der kun den mulighed - som JacobRCDrift siger - prøv at bestille i tyskland, - kan faktisk også fås i både Norge og Sverige.


  • #5   14. sep 2008 Okay smiley Men hvordan kan det så være at jeg ikke kan bestille det fra modelsport når det er på deres hjemmeside?

  • #6   14. sep 2008 Du kan vel sagtens bestille det smiley Spørgsmålet er nok mere om, de vil / kan lev. det ! Som sagt, hvis det er på spray skal du regne med et afslag, p.g.a. regler om transport af beholdere under tryk - - Men hvis det er til airbrush, skulle der ikke være noget i vejen for det - tror jeg smiley
    Men ellers så bare prøv det, - det kan der ikke ske noget ved, andet end at vi andre, meeget gerne vil høre hvordan det går smiley
    Kunne jo være vi var flere, der skulle bruge noget så.


  • #7   14. sep 2008 Der er bare alm lexan maling på dåse jeg snakker om. Men jeg overvejer da at prøve næste gang jeg skal til at lave karosse smiley

  • #8   14. sep 2008 modelsport.co.uk sender ikke spraydåser til udlandet - har forsøgt smiley
    Du må nok en tur til tyskland, der vrimler det med det. smiley


Kommentér på:
Tamiya lexan maling

Annonce