260 visninger
|
Oprettet:
Alu hub carriers monteret på Flux'en {{forumTopicSubject}}
Så fik jeg monteret alu hub carriers , da jeg blev ved med at knække de originale.
Nu spiller bilen endnu mere , dog skal gearkasse og pinion udskiftes pga slid .
hidsig bil som æder sig igennem mange dele.
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.628
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.761
revoen har jo dværge differ og klarer sig ok med neu mamba 2200komboen. tror savagens differ er ca 2 gange kraftigere. så virker som om noget ikke har været shimmet ordentligt i din savage..
er der diff i centertransmissionen ? hvis ikke der er diff kan jeg anbefale at du modder twinforce/madforce centerkædetræk over på den. så bliver den lettere og det holder til lidt af hvert
keep us posted
okt 2005
Følger: 15 Følgere: 15 RC-enheder: 3 Emner: 97 Svar: 204
Det er Center diff'en hvor 18/23 tooth pinionen er ved at være godt slidt. Så har den spist pinionen efter en dag på SMRC bane.
Jeg sætter HPI's HD 18/23 pinion i istedet så skulle det holde. Differne har det ok , igen problemer endnu .
Spændt på at hører hvorlænge e-revo differene holder.
Er du dog klar på nyt projekt som hedder Associated RC8te. Den er bestilt hos Modelsport. Glæder mig at bygge den og sætte noget seriøst brushless combo i .
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.761
jeg har lige installeret ezrun 150a esc i en af mine buggys. først med speedpassion 1:8 motor med sensor, den døde efter 5min kørsel med 10t pinion.. sikke en lorte motor.. udskiftede den med en kina motor til 30usd på 3000kv og den flyver ok deruad nu og motoren kører iskold takket være de motorkølere til 36mm diameter motor fra ezrun. de er sku fantastiske.. troede ikke de kunne køle en motor så meget ned.. samme motor blev for varm i rustler til offroad
Alu hub carriers monteret på Flux'en