{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
343 visninger | Oprettet:

klaus a
klaus a
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

onroad fælge til HPI RUSH truck {{forumTopicSubject}}

Hej folkens smiley

Jeg er i gang med at bygge min hpi rush om..
Tager et karosseri fra en audi RS4 og for til at passe smiley
Er længe siden jeg har arbejdet med Rc.. har købt 4 fælge , men til min forbauming er alle 4 fælge med 6 kanter.. jeg skal jo bruge 2 fælge med kulelejer til forhjulene da min rush er baghjule trækker.. så vil jeg hører om der er nogen der hved hvad man kan gører ?

MvH klaus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  onroad fælge til HPI RUSH truck
  • #1   18. jul 2009 Hvilken hex er dine hjul med hvis det er 12 mm kan du købe noget lignende dem her og montere da den ikke trækker på forhjulene spænder du bare hexen fast om akslen med den lille skrue
    (link fjernet)

• klaus a
    klaus a Tilmeldt:
    nov 2007

#2   19. jul 2009 hej Preben. Tak for hjælpen smiley

• #3   19. jul 2009 Lejerne på en Rush sidder i hjulene på en rush, så vidt jeg ved, hvilket betyder at du enten skal skifte aksler, eller på en eller anden måde skal have lavet lejer i selve hjulet, den metode Preben foreslår vil ikke virke.

• #4   19. jul 2009 Anders N hvorfor vil det ikke virke akslen har vel samme tykkelse som dem dr kører med Hex den hex jeg henviser til kan spændes om akslen så hjulet ikke kan komme helt ind men vil sidde i den hex der er de hjul han har købt, svar ønskes

• #5   19. jul 2009 Preben C: Det vil ikke virke, da akslen er fast, og ikke kan køre rundt, spænder du så hexen fast, vil det betyde at hjulet også sidder fast, og ikke kan køre rundt.
    Jeg kan hurtigt fikse en række billeder af min egen Rush, som forklarer problemet hvis du er interesseret.

• #6   19. jul 2009 Jeg har lige kigget lidt på problemet, og fundet en ret så god løsning. De foreste uprights fra en Traxxas Slash, passer så godt som lige over, det kræver ihvertfald utroligt lidt modifikation. I dem, sidder lejerne i selve uprightet, og der bruges normal 12mm hex, hvilket betyder at du kan bruge dine nye hjul. Jeg kan lige vende tilbage med de varenumre du vil skulle bruge.

• #7   19. jul 2009 3637
    2754
    3632
    3736
    2683

Og hvis ikke du vil genbruge dine gamle lejer, men have nye:
    2*5116

Pris med lejer ved morfars: 213 ekls. fragt.

Pris uden lejer ved morfars: 135 ekls. fragt

Gør du det sådan her, er du sikker på at det bliver 100% iorden

Har du ikke hex liggende, skal du også have sådan nogle med, de kan fåes i alle mulige farver og tykkelser, vil du have dem fra Traxxas har de varenummer 3654 og koster 29kr.

• #8   19. jul 2009 Anders N ja det er så logisk hvis akslen er fast se det skulle du lige have skrevet i dit svar så selv jeg kunne have forstået det, jeg tror så nok jeg er klar over hvordan det hænger sammen det er jo også logisk at hvis der sidder lejer i hjulet så skal akslen jo ikke dreje rundt, tak for svaret Anders

• klaus a
    klaus a Tilmeldt:
    nov 2007

#9   19. jul 2009 jeg takker allt for de professonelle svar.
    mange tak Anders for vare nr..og priser.. smiley

Kommentér på:
onroad fælge til HPI RUSH truck

Annonce