{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
746 visninger | Oprettet:

Maling af Cadillac Escalade til Savage {{forumTopicSubject}}

Ja, som der står så fik Savagen nyt låg på i dag.
Det er en Cadillac Escalade EXT fra Pro-Line, og da der var flere der gerne ville vide lidt om hvornår den var færdgi, kan jeg så sige, at det er den nu.. Jeg startede kl 9:15 i morges, og er først blevet helt færdig her til aften, da den jo er malet en anelse specielt.. Der er på ingen steder benyttet hverken snydetape eller færdige klisterskabeloner. Mønseret er taper udenpå karossen, og herefter tegnet på tapen bagpå, op mod lyset, og herefter igen skåret ud med skalpel.
Der er heller ingen klistermærker brugt på det overhovedet, både lygter og grill er malet, og grillen på samme måde som carbon-look striberne på siden.
Mønstrene er Keltisk gotik, med de næsten obligatoriske sorte skygger..
Jeg har i løbet af processen i dag taget ikke mindre end 84 billeder fra start til slut, og dem vil jeg prøve at sammenfatte til en slags "male.guide" på min hjemmeside en anden dag, med udførlig beskrivelse, trin for trin, hvis nogen skulle have lyst at prøve selv..
Men kig forbi, og smid gerne en kommentar om karossen, jeg regner med at få taget nogle bedre billeder, måske i morgen, når der kommer dagslys igen...
Mvh. Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Maling af Cadillac Escalade til Savage
Kommentér på:
Maling af Cadillac Escalade til Savage

Annonce