{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.258 visninger | Oprettet:

Danmarks Flotteste RC Bil - Semi Finale {{forumTopicSubject}}

Så kan i gå ind og stemme på deltagerne til Danmarks flotteste bil, i har to stemmer at gøre godt med. Hjælp gutterne, få venner, familie, krat og kravl til at stemme

(link fjernet)

INFO

Hvis du lige nu sidder og kigger efter de andre kategorier vi havde annonceret, må vi beklageligvis meddele at de er blevet nedlagt, på gund af manglende tilmelding. Vi forlangt min. 10 tilmeldt for at gå videre med konkurrencen. Vi kan fortælle at de andre konkurrence havde disse tilmeldinger. Helikopter/Fly 3 tilmeldte. Lastbil 0 Tilmeldte, Både 2 Tilmeldte… Det er dybt beklageligt at vi ikke har kunne trække flere. Vi tager derfor dette til efterretning, ud fra det tager en besl

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Danmarks Flotteste RC Bil - Semi Finale
  • #2   1. okt 2012 Det er vel brugernes skyld? så vidt jeg ved var det en åben tilmelding..

• #3   1. okt 2012 Synes kun der er 2 som er "flotte"

Theis og Thue.

Hvordan stemmer man?

• #4   1. okt 2012 J scroll til bunden af siden smiley

• #5   1. okt 2012 næste år må i fastlægge regler inden konkurencen, du skrev i en anden tråd man ville have en 50/50 chance for at vinde da der kan var 1anden tilmeld.

ligeledes må min bil være blevet kasseret da i også først tilføjede man skal oplyse tlf nr efter jeg havde tilmeldt min

• #6   1. okt 2012 Ærgerligt at man ikke var inde og tilmelde, også for sitet`s skyld, I fortjener mere opbakning.

• #7   1. okt 2012 Det der kan man sgu ikke kalde Danmarks flotteste rc !! smiley skal rc magasin opfattes seriøst så skal der noget mere seriøst styring til smiley

Havde det været ungdomsklubbens flotteste modelbil, havde jeg afgivet en stemme, men ikke her......

• #9   1. okt 2012 Jeg meldte mig til det i går da jeg hørte det muligvis ikke blev til noget pga. mangel på tilmelding
    Jeg ved godt jeg ikke har Danmarks Flotteste RC men støttede op om det så det ikke blev aflyst
    Jeg havde da også regnet med der kom nogle af de fine bling bling biler fra RCG som jeg kunne kæmpe mod men nej nu ser det sku ud til jeg taber til nogle driftbiler

• #11   1. okt 2012 Hov...
    Nu sidder i og skylder skylden på RCmagasin...
    Og Brian S skriver "skal rc magasin opfattes seriøst så skal der noget mere seriøst styring til "
    Hvordan pokker skal det lige gøres...
    Man kan da ikke "Styre" hvem der tilmelder sine biler eller enheder???
    RCMagasin gør jer da en tjeneste, ved overhovedet at give jer en chance for det her. Og samtidigt ligger en masse arbejde i at skaffe præmier, og skrive om alle mulige og umulige ting inden for RC. Det er jo til gavn og glæde for jer alle sammen. Det er gratis, og at der ikke er flere der har tilmeldt sig, er vel i bund og grund ikke sitens skyld.
    De enesteder er at kaste mudder på, er nok dem der ikke syntes at de vil have noget med siten at gøre. Eller af andre grunde ikke ønskede at tilmelde deres enheder.

Lad os nu lige holde det her på et ordentligt plan.

• #13   1. okt 2012 LÆS DENNE...!
    (link fjernet)

VI BEKLAGER, VALGET ER JERES...!

• #15   1. okt 2012 Rigtig Phønix... Det er dybt beklageligt, Jeg sidder med meget røde ører.
    Men med Del 2 semi, var den bedste løsning da rigtig mange har stemt allerede. Det er noget skidt, men allerede inden fejlen blev opdaget var jeg igang med at skrive et nyt konkurrence script til næste år, eller anden evt konkurrence.

Jeg beklager dybt

• #16   1. okt 2012 @x3m.

Hvis man lader de biler som der er listet, opstille i en konkurrence om dk's flotteste rc. Så er der noget galt.

I min verden så er en dårlig konkurrence ikke bedre end ingen smiley

Hvorfor kun melde sin egen enhed til ? Det var da bedre at tilmelde de 5 bedst rangerede på RCG. Da de må være klare kandidater til titlen. Og hvem vil vinde hvis ikke disse har været med i spil ?

Der kræver meget arbejde et få et projekt som rc magasinet op at køre, og det tager jeg hatten af for.. Men et tiltag som dette er som at skyde sig selv i foden smiley

Jeg ser frem til næste konkurrence smiley

• #17   1. okt 2012 nok fordi dem der selv gerne vil være med må selv tilmelde sin enhed. der heller ingen der melder mig ind i konkurencer til krydstogt osv

• #18   1. okt 2012 @ronny.

Hvor mange tror du vil se 100m løb til ol. Hvis alle verdens elendige løbere selv havde tilmeldt sig, og vinderen ville komme ind i tiden 21 sek ??

Eller måske se Formel 1 hvor man selv kan melde sig til i en Opel Corsa.

Eller hvis det var folk med en krop som min der havde tilmeldt sig bodybuilding wm.....

Seer magneter ?? Nej vel smiley

• #19   1. okt 2012 det er en konkurrence ikke anbefal hvilken vi synes bedst om, det var min point smiley

• #20   1. okt 2012 Få lige fikset den hjemmeside ?

jeg sidder med en full HD skærm og til trods for det når jeg åbner billeder i fuld skærm er de 3x så store som mit skærmareal.. det er ikke meningen når man bruger lightbox.

• #21   1. okt 2012 jeg synes det er fedt de er så store så for man alle detaljerne med da det kun er 2 billeder er det meget gavnligt

• #22   1. okt 2012 Er vild med at min drifter i nogens øjne er en HBX med evo karos...

• #23   1. okt 2012 Thue, det er den jo også, indrøm det nu bare smiley
    Til dem som har alle de negative kommentarer omkring de som har meldt sig til denne super konkurrence, må da have et gevaldigt problem, eller sagt på en anden måde så kunne man da bare selv have meldt sig til, men det er de åbentbart for sky til at gøre, for det er sjovt nok, at det var næsten den samme slags mudderkastning der var fremme da morfars afholdte DFFB tilbage i 05 - 07.
    Men jeg syntes at i RCMagasin, gør et kæmpe stykke arbejde, og ja det kan da godt være at der er nogle ting som driller, men man skal jo starte et sted.
    Held og lykke med konkurrancen, jeg har stemt

• #24   1. okt 2012 Haha Steff, ja glemte helt at give thumbs up til rcmagasinet, for det store arbejde som bliver lagt i at sprede budskabet om RC! smiley

• #25   2. okt 2012 Takker for de pæne ord om siden... Kan sige at vi gør vores bedste, og tingene bliver kun bedre med tiden.
    Med hensyn til udvalget, er det ikke os men folk selv der tilmelder sig, jeg vil heller ikke selv tilmeldes konkurrencer af andre som jeg PT bliver "Kæmpe spam i indbakken"

HINT:

ENDNU en sponsor er trukket i land til konkurrencen...
    (link fjernet)

• #26   2. okt 2012 troede ikke man måtte deltage med tidl biler eller karosser?!

• #27   2. okt 2012 ? Hvad mener du Mickey??

Man skal eje karrossen/Bilen det er klart, hvis man ikke gør bliver man disket... Alt andet er ikke fair, og i strid med almindelig sund fornuft.
    Send mig gerne en besked...

• #28   2. okt 2012 Vil da også mene at billederne der er sendt ind max må være 14 dage gammel så man er sikker på bilen ser sådan ud nu og ikke for et halv år siden

• #29   2. okt 2012 Jahh... det er sådan nogen ting vi tager med os ind i det nye år... vi har lært en del af denne konkurrence...

Kommentér på:
Danmarks Flotteste RC Bil - Semi Finale

Annonce