{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.130 visninger | Oprettet:

Acryl airbrush på lexan {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med et projekt hvor jeg skal male forskellige ting samtidig med et lexan karosse.

Jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med maling med f.eks. Citadel farver (hobby acryl maling til plastik figurer) ... Eller andre former for "hobby" maling typisk til små brætspils figurer.

Jeg tænker både på airbrush men også pensel malingerne -

Jeg skal nemlig male en figur samtidig med at farven på karossen skal være så mat som mulig og det ville være smart hvis jeg bare kunne bruge samme maling over hele linjen og ikke skulle investere i 2-3 typer maling ....

Tak for jeres tid smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Acryl airbrush på lexan
  • #1   17. jun 2013 Så mat som mulig - det er fordi jeg er på jagt efter en grå mat farve ... Men jeg kan sgu kun finde dem i disse hobby farver og jeg er ikke sikker på den går på lexan ... De maling typer jeg kan finde til lexan er meget farverige og metalic samt glans 4mill ... Jeg skal bruge mat smiley

• #2   17. jun 2013 Ja jeg har prøvet Citadel farverne, og de holder fint på Lexan.
    MEN, det er pisse dyrt at bruge, for det er i meget små mægter og det dækker ikke så godt i forhold til prisen.

Jeg kan ikke lige komme i tanke om noget maling der er godt til alt.
    Men det er muligt at man kan købe et tilsætnings middel til f.eks Golden farver så det også kan bruges til figurer.
    Golden farver er det jeg har haft fat i der dække bedst, til lexan og læder virker det i alt fald fint smiley

• #3   17. jun 2013 Som Blindman skriver, så er Golden malingen super god smiley

Kommentér på:
Acryl airbrush på lexan

Annonce