{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

FG Beetle 2WD gas tank {{forumTopicSubject}}

Hej igen alle sammen,

Jeg var så heldig at få rigtig go' assistance tidligere i dag herinde, så nu prøver jeg lige igen :

Når jeg vil starte motoren og har primet osv., så starter den rigtig nemt.
Det har den for så vidt altid gjort. Men nu har jeg lige renoveret en del på den, og har haft skildt den ad.
Men når jeg primer den så bobler der faktisk brændstof ud af den sorte prop som slangerne går igennem, nede i tanken.
Når den starter, så kører den faktisk kun lige det brændstof jeg har primet den med og så dør den.....(magert og højere og højere tomgang = ingen brændstof, ik'?)

Hvordan skal de slanger ligge nede i tanken, så de er korrekt monteret?

Mange tak for hjælpen på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FG Beetle 2WD gas tank
  • #1   20. maj 2015 Sorte med filter i bunden af tanken og overløbs slangen ca 2 cm nede i tanken sådan sidder det på min??


  • #2   20. maj 2015 De skal ihvertfald nå næsten ned i bunden af tanken så der er så lille en risiko som muligt for der kommer luftbobler op til karburotoren og alt efter hvor blødt det slange du bruger er så bør du have en clunk på som følger bilen og derved brændstoffets vandring/bevægelse nede i tanken når du køre. Du kan også få en clunk hvor der nærmest stikker 2 "væger" ud fra som automatisk suger brændstoffet til sig som en svamp http://www.predatorrc.com.au/images/IMG_7250.jpg og derved sikre at der ikke opstår lufthuller i brændstof tilførslen under kørsel. Jeg kan dog ikke finde nogen som har den ude i den store verden men de findes da og jeg har også selv en i min MCD RR men den var monteret da jeg købte bilen brugt.

    FG Hobby har denne.
    http://www.fg-hobby.dk/jj509-zenoah-in-tank-felt-clunk-fuel-filter.htm


  • #3   20. maj 2015 Den burde vel side for enden af den sorte slange med mindre den er blevet fjernet...

  • #4   20. maj 2015 Hvis du trækker slangerne lidt ned eller op, kan du se hvor de har været klæmt, så hvis du trækker lidt i dem burde de lukke tæt igen ellers skal der nye slanger og prop til.

  • #5   20. maj 2015 Mange tak for Jeres info alle sammen - det er simpelthen super!
    Jeg har skiftet fødeslangen ud...den sorte.
    Filteret nede i tanken var mildest talt hårdt brugt.
    , så det blev udskiftet med et jeg havde liggende til en rc flyver.
    Den snurrer perfekt nu. Slangerne er bare stoppet ned i bunden af tanken, dog så pragmatisk at filteret ligger hen ad bunden og retur-slangen står lodret ned ca 1cm fra bunden.
    Jeg ved ikke omder er en "original" beskrivelse af, hvordan det skal gøres men dette fungerer super godt smiley

    Go' aften alle sammen


  • #6   21. maj 2015 Hvis bare det fungere for dig, så er alt andet jo lige meget.

Kommentér på:
FG Beetle 2WD gas tank

Annonce