{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
315 visninger | Oprettet:

Froce 25 motor til rex-x {{forumTopicSubject}}

Hej jeg står og skal snart til af købe en force 25 motor og jeg vel lige høre jers mening om den eller om der er nogle der har haft gode op levelser med den jeg ved godt hyper rykkere mere men en af mine venner har en hypere 8 ports i han rex-x den laver mega meget kover med 13 tans gear på og han har har også flad banen dæk på men det jeg så vel høre kan en force 25 motor gøre det samme ? og vilken gløde rør vil i til køre den med ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Froce 25 motor til rex-x
  • #1   19. dec 2005 Undskyld jeg siger det, men nu kan jeg altså ikke holde det inde mere. Har du overvejet at bruge punktum, og så lære at stave?

• #2   19. dec 2005 ey der er dem der er ordblinde og kan ikke lære af stave det kan også bare være lige meget så hvis folk ikke kan læse mit indlæg hvis folk ikke har noget svar så skal i ikke skive så nemt er det

• #3   19. dec 2005 ja det jeg ved jeg men jeg har ikke så mange pengen til det det er lige der for

• #4   19. dec 2005 jeg har ikke nogle motor i min bil. Så jeg skal ud købe en ny men en force 25. kan den også lave koger !!! med fald banen dæk på ? fordig min vens der den laver fanme meget koger det lyder føst som den tager fast i asfalten ved 8 til 10.000 rmp også køren den kan en force motore også det ?

• #5   20. dec 2005 Jeg vil umiddelbart vurdere det sådan, at en force ikke rykker så meget som mange andre, men nok til gengæld er generelt mere tilgivende, og driftsikker.
    Men det er der sikkert en masse der ikke er enig i.

Men 2 motorer der har samme størrelse og den ene har flere HK og tager flere omdr. så slides den nok også hårdere.

" ...... ,,,,,,, !!!!!! ????? " Fordel selv hvis der er nogen problemer, der skulle være nok!

• #6   20. dec 2005 hej flemming det du skriver er at force 25 motoren slides mere ind en force 21 eller hvad ? den enste grund til af jeg købere mig så dan en motore er fordig at jeg kan få den biligt og jeg ikke har så mange penge til af få min bil til af køre igen for

• #7   20. dec 2005 Nej det jeg mente var at i forhold til alle de motorer som man kan nævne der er vildere end Force, de nok også slides lidt hurtigere og er mere udsat for problemer.

Køb da for faen den motor hvis det er den du har råd til. Det er en fin motor til en REX-X.

• #8   21. dec 2005 Jeg kører med en Force 25 i min 1/8 hong nor buggy... den kører upåklageligt og er meget driftsikker. Den kan sagtens sætte hjulene rundt. både med onroad og offroad dæk... Det er en god motor til de penge...

Hvad skal du give for motoren og er den brugt eller ny?

Kommentér på:
Froce 25 motor til rex-x

Annonce