{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drag brake
  • #1   7. jul 2015 Må jeg spørge om hvad en drag brake er ? smiley der er stadig mange af denne hobbys fagudtryk jeg ikke kender til smiley

  • #2   8. jul 2015 Drag Brake eller motor bremse på dansk om du vil er at motoren automatisk bremser en vis % når du slipper gassen. Drag Brake % kan ofte stilles i intervaller fra 0 - 100% hvor 10% er standard.

    Ergo bremser motoren bilen ned med 10% bremse styrke lige så snart du slipper gassen og den triller ikke bare videre i "frigear" om du vil.


  • #3   8. jul 2015 Jeg vil sige det er en smags sag. Der er både fordele og ulemper ved at anvende Drag Brake.

    Jeg har prøvet begge dele med min 2WD'er.
    Umidelbart fungere det for mig bedst med en smule Drag Brake (de 10% som ofte er default), men jeg tror det vil være meget individualitet afhængig af ens kørestil.

    Fordelen er at bilen bliver lidt nemmer at styre ind i svingene, da man allerede er igang med at bremse ned så snat man har sluppet gassen. Så der bliver en ting mindre at tænke på når man skal rundt i et sving.
    Det hjælper til at overføre vægten fremad, når du slippe gasen. Drag Break bremser generelt uden at bagenden bliver løs eller af man midster den, hvis altså du har sat den korrekt.
    Ikke alene kan det hjælpe dig dreje hurtigere og på en mere kontrolleret måde, men fordi du ikke "slider" bagenden rundt om hjørnet og dine bagdæk stadig har greb, kan du normalt accelerere ud af svinget hurtigere.
    Det er et nyttigt værktøj, hvis du sætter det rigtigt op.

    Ulempen er så at bilen får en tendens til at dykke med forenden når den er i luften. Så når man køre over et hop skal man give lidt gas for at få bilen til at rette op og lande ordenligt, ellers ender det bare med at den lander på forenden og midste alt fremad rettet moment, eller endnu være at den simpelthen ender på taget. smiley

    En anden ulempe ved at anvender Drag Brake er at din ESC og motor altid er på arbejde. Det betyder at der bliver genereret mere varme i både ESC og Motor, så har man i forvejen problemer med varme så skal man ikke anvende Drag Brake.
    Køretiden bliver også reduceret en smule, da der bruges strøm på at bremse.


  • #4   8. jul 2015 Jeg siger mange tak Danny v smiley

Kommentér på:
drag brake

Annonce