{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.471 visninger | Oprettet:

Ansmann Blizzard LÅÅRT(?) {{forumTopicSubject}}

Nåh, så ruller snebolden sku igen.
Fik formastet mig til at købe en ovennævnt hos MID (FØJ puuuuha!!) butikken. I håb om den ville gøre glæde hos junior til hans nylige fødselsdag.
En Blizzard brushless RTR buggy 1199kr. Dææjli billig. Og SER forholdsvis stærk ud i forhold til sammenlignelige modeller.

Glæden var stor da den blev testet, der er smæk på, bevars. i, rundt 5min, så mistede den på speciel vis trækkraft. Vi er langt fra at have kørt det første batteri endnu(!) Finder så ud af det er bagerste diff outdrive cup, der er smeltet sammen. ... Hmm, det var alligevel PÆNT hurtigt, og noget overraskende, efter helt plain ræs rundt på kortklippet græsplæne på vores sportsplads.
Nåh, ringer til MID (pyyyha ad ad ad) og bliver så ellers belært af Hr. Chef hamselv som følger; "det er smeltet sammen (diff outdrive cup), som sikring for ikke at brænde dit diff af. Vi kører selv på bane herude og har levet af at sælge hobby i 20 år. Og ved godt hvad vi har med at gøre. Så HVIS du siger du har haft mange biler både dyre og billige, så ved du også at det ikke har noget at sige om den er smeltet efter kun 5min..." Blablablaaaa er alt hvad jeg hører!!

Det er en deffekt i opbygningen af bilen! Bum. Men det nægter han, OG kvitterer med et "det gider jeg slet ikke høre på!" og smækker røret på...

Fuck jer MID spader. Det var så definitivt sidste gang jeg handlede der!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansmann Blizzard LÅÅRT(?)
  • #1   10. jul 2015 Drivaksel med sammensmeltet dif cup..

    profilbillede
  • #2   10. jul 2015 Det er noget pris...

  • #3   10. jul 2015 Dårlig stil MID.. smiley

  • #4   10. jul 2015 Det er simpelthen bare sørgeligt. Der er en grund til jeg ikke handler ret meget hos danske forhandlere. Der er ofte dårlig eller slet ingen kundeservice og de er ALT for dyre i fragt. så de få steder jeg handler her i landet der er jeg altid blevet godt behandlet og vejledt.

    Jeg handler mest i England, når man ringer til en butik derovre så skal jeg lige love for piben har en anden lyd. Jeg har endnu ikke været ude for at blive dårligt behandlet. I modsætning til flere danske forhandlere.

    Det med at man skal støtte lokale forhandlere det kan være svært hvis ikke de har det man søger eller de bare er ligeglade med en potentiel kunde og ingen interesse har i at se om de kan skaffe det kunden efterspørger. Det gider jeg ikke spilde min tid med.


  • #5   10. jul 2015 klassisk dansk butiks moral, man kan være nok så flink over telefonen og forklare hvad der er sket, men det bliver bare lukket ned og svaret surt på. Skriv en arrig besked på deres facebook og så skal de nok beklage i en fart

  • #6   10. jul 2015 Jeg er så mega skuffet!
    Havde håbet og egentlig forventet, at jeg enten som minimum havde fået en ny stump med, jeg selv ku skifte.
    Og/ eller, fået info om hvor en evt upgrade del kunne fåes.
    Men nej. Ingen af delene


  • #7   10. jul 2015 Det er så bare sidste gang du handler der. det er jo hvad de får ud af det. Plus de kunder som de kunne ha fået, ved at udøve god kunde pleje. Så du istedet for ris, kunne give ros.

  • #8   11. jul 2015 Har tænkt mig at give FX Hobby en chance, ellers er det slut med DK forhandlere.

  • #9   11. jul 2015 For at det hele ikke kun skal være sort og træls så vil jeg da gerne lige komme med ros til en dansk forhandler.

    For noget tid siden der skulle jeg have fat i nogle stumper til min Xray NT18MT og jeg kontaktede Claus som har http://www.xray-shop.dk og jeg må nok sige den service jeg fik. Den var bare tip top og selv om han ikke havde alle varene hjemme fordi han ikke lige lager føre stumper til de små 1/18 nitro biler så gik der ikke mere end 2 dage så landede der en pakke med alt jeg havde bestilt på min adresse. Det er nu helt acceptabelt i min bog. Så det er næppe sidste gang jeg har handlet hos xray-shop


  • #10   11. jul 2015 Hvis du talte på samme måde, som du beskriver forløbet, så ville jeg også have lagt på smiley

  • #11   12. jul 2015 Don, nu VAR du ikke del af samtalen, så... Jeg tror nu nok de fleste vil blive tosset over den behandling og ikke mindst, mangel på service og forståelse over en bil der er gået i stykker så hurtigt. Med det forsvar fra forhandleren..
    Og ja, husk nu det i dette tilfælde kun drejer sig om MID hobby. Og helt enkelt bare en info, advarsel om man vil, om hvilken behandling man kan vente at få, fra en af de største spillere på det danske hobbymarked


  • #12   12. jul 2015 Hehe, min kommentar handlede bare om, hvor dårligt skrevet og kedelig tone, du havde i dit oprindelige indlæg.

    Hvis du går sådan op i limningen over et par drivecups, som du selv 100% har ødelagt, så er du nok ikke så spændende en person at have i den anden ende af linien.

    Medmindre du er den stille type, der er en lille mus over for andre mennesker, og derfor har et kæmpe behov for at skeje ud på nettet.


  • #13   12. jul 2015 Don, en drivecup, der ved 100% ordinær brug af en splinterny bil er ødelagt på 5min.
    Mere er der ikke at sige i den sag.
    Om indlæget er skrevet dårligt eller i kedelig tone står for din regning. Det har intet med sagen at gøre....
    Det var ikke tænkt som underholdning..


  • #14   12. jul 2015 Tværtimod. Hvis du mener det var formelt eller humoristisk, så må det stå for DIN regning.

    Den drivecup røg, fordi du kører en buggy uden slipperclutch på græsplæne med brushless motor og fuld gas.

    Det kan du ikke gøre med en billig brushless el buggy, og det burde du vide med al din erfaring i hobbyen.

    Det er jeg sikker på, han har prøvet at forklare dig i telefonen FØR han lagde på, fordi du er ubehøvlet.


  • #15   12. jul 2015 Det har jeg hverken fået at vide før under eller efter nej.
    Stop dig selv. Du kender ikke min baggrund i rc viden


  • #16   12. jul 2015 Nej, jeg kender dig kun ud fra et dårligt debatoplæg.

  • #17   13. jul 2015 Don arb. du i midhobby for det lyder sådan.
    I holte hobby er der super service


  • #18   13. jul 2015 Holte hobby er ok, men lidt langsomme med at få sendt varen, har dog to gange bestilt dele fra holte hobby og hobbyking Europa (Holland) samme dag, og begge gange har jeg fået pakken fra Holland først.

  • #19   16. jul 2015 Utroligt nok udvikler historien sig nu i en anden, lige så ringe retning.
    Jeg var nede med en nine eagles flyver, der var modtageren gået i. Den godtog de godtnok at få ind til rep. Og ok hurtigt ringede de tilbage at den var reppet og klar til afhentning. Nu idag skulle jeg så lige teste den. Det har de TYDELIGVIS ikke gjort dernede. For på det lille motherboard print, hvor microservoerne sidder, havde de sku limet servoarmen fast!!??!!
    I guder en flok amatører! Jeg orkede dog ikke engang at sætte mere i værk, er så færdig med dem. Den røg simpelthen ud!


  • #20   16. jul 2015 Det var da meget heldigt.

    mvh. Midhobbys PR afdeling.


Kommentér på:
Ansmann Blizzard LÅÅRT(?)

Annonce