{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

Exo Terra Buggy {{forumTopicSubject}}

Jeg kigger lidt på Axial Exo Terra Buggy. Speciel som Kit. Men synes Kit er noget dyrt ifh til deres Rtr udgave af bilen.
Jeg ikke se at der er nogen skel på selve "roller" delen på de to udgaver. Så kan det svarer sig at gå efter Kit delen andet end for fornøjelsen ved at bygge en bil selv og kunne bestemme komponenterne selv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Exo Terra Buggy
  • #1   11. aug 2015 Hej Bjarke

    Exo Terra'en er en super fed buggy, men den er ovenud irriterende at skrue i, eftersom du skal have 16 skruer ud, bare for at kunne få roll-cage af bilen. (Har haft en) Hvis du købet kit-versionen får du en del upgrades og indstillingsmuligheder, så den ville jeg klart gå efter i stedet for RTR.

    Hvis du er glad for Axial, og gerne vil have en kit-version, så vil jeg anbefale dig Yeti XL istedet.

    Rigtig god fornøjelse med projektet.


  • #2   11. aug 2015 Har godt set det med at den er lort at skrue i. Meen den bliver jo svine rost for dens køre egenskaber. Så det vinder, det andet er bare lidt idfordringer smiley
    Har kigget på Yetien, meen skal ud og have 2 biler en til mig og en til knægten og har et budget på 10000 kr med alt, så det bliver svært at holde os inde for det med prisen på Yetien, og en kit Exo. Samt at det gpdt må være en bil der også køre "godt" på alsfalt, da vi også skal race hjemme i vænget.


  • #3   12. aug 2015 Har 2 Exo´er, en RTR-udgave, og en, der må have været en kit-verison (købt brugt). Ja, de er lidt besværlige at skille ad, men det har også kun været nødvendigt at skifte motormountet i den ene.. De kører fedt, og rtr-versionen er fint hurtig også. smiley

  • #4   12. aug 2015 Tja er blevet overtalt til at steppe et skridt op og bestiller mig en Yeti XL i kit. Så skal jeg bare lige finde på noget til knægten.
    Har et par biler på beddingen


Kommentér på:
Exo Terra Buggy

Annonce