{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Nosram RS .28 Monster {{forumTopicSubject}}

Hej er det en god motor jeg har set på den hus hobbyogfritid.dk de skal have 1600 kr for den der
her kommer nogle ting om den

- .28 = 4.59ccm
- 3.81 HK!
- 2.000-33.000 RPM
- Bagudrettet udstødning
- 8.5mm slide (skyde) karburator med 14mm motor boring!
- 13.0mm SG-krumtapaksel
- 6+1 Porte

så er der også lige nogle ting jeg vel have på plads vilken slags brændstof skal den bruge til den jeg har renget med galloen 25 % ? er jeg helt forkert på den ? hehe. Så ved jeg også jeg skal have lavet mine dift stærkere men fuck det. Men vilken gløde rør vil i bruge i så dan en fætter ? Og det skal bruges til en rex-x og hvor mange tanke skal mand ca. køre igemmen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nosram RS .28 Monster
  • #1   6. jan 2006 Jeg ville også bruge 25% nitro på den motor men til en Buggy som din vil den blive alt for vild da motoren er lavet til Monster Trucks.
    Du skal gå efter en 3,5 ccm motor til din f.eks. en Hyper 8 port til 1700 kr med trækstarter. Kan købes hos Hardcore-racing.dk

• #2   6. jan 2006 Køb hellere LRP .28 da den er magen til og bedre lavet.

• #3   6. jan 2006 Så vild bliver den ikke, den bliver ikke meget vildere end en kvalitet 3.5CC buggy motor. Den motor er lavet til MT som skal bruge et højt moment for at komme igang og for at lave wheelie mm.

• #4   6. jan 2006 (link fjernet)

Den ville jeg vælge hvis jeg var dig, RB det ved man er kvalitet.
    Nu kender jeg ikke prisen på en Nosram RS .28 Monster, men jeg tvivler på der er den store forskel prismæssigt.

• #5   6. jan 2006 RB er bare ikke pengene værd

• #6   6. jan 2006 hej her er nogle ting hpbbyogfrtid har skrivet om den

Nosram har produceret denne motor med tanke på det voksende markede for store monstertrucks. Men man skal absolut ikke glemme os som kører 1/8 buggy for sjov, for vi har testet den i en Hyper7 og det var første gang vi så en 1/8 buggy gå på baghjulene!
    Med sine 4,59 ccm giver denne motor den massive power af 3,81 hp. Kraftige hop og spektakulære stunts er ikke længere et problem.

NOSRAM team har testet på flere forskellige racetracks, parker og gader, for at sikre at RS.28 virker perfekt på ethvert underlag og under forskellige vilkår. Selvfølgelig er RS.28 en stor motor med store dimensioner, men den passer stadig uden modifikationer i HPI Savage trucks, LOSI LST, Associated MGT, Thunder Tiger MTA-4 og flere andre af de store modeller.

- .28 = 4.59ccm
    - 3.81 HK!
    - 2.000-33.000 RPM
    - Bagudrettet udstødning
    - 8.5mm slide (skyde) karburator med 14mm motor boring!
    - 13.0mm SG-krumtapaksel

• #7   6. jan 2006 ey torls jeg vel have med træk startere og vel helst have en anden motor ind hyper 8 portrs men stadige med spark i smiley

• #8   6. jan 2006 Hvorfor ikke?
    Den bliver da stadig flittig brugt i diverse løb og klubbiler.
    Nu ved jeg ikke om det er lige nøjagtig den model som man bruger til race, men det er stadig en RB motor, og i mit hovedet så er det ikke en lortemotor.

• #9   6. jan 2006 Okay fair nok

• #10   6. jan 2006 gider ik have rb syntes det er dyrt og mand kan ik få dem med træk startere jeg ved godt af det kan være den rykkere bedere med en rb motor i men jeg har adlig hørt åååå den her buggy rykker med den her rb motor i så der for tænkte jeg på den her nosrams motor men vilken gløde rør vil i bruge i så dan en oz a 8 ?

• #11   6. jan 2006 Hvorfor ikke?
    Den bliver da stadig flittig brugt i diverse løb og klubbiler.
    Nu ved jeg ikke om det er lige nøjagtig den model som man bruger til race, men det er stadig en RB motor, og i mit hovedet så er det ikke en lortemotor.

Det var til Revo, ikke dig Mikkel

• #12   6. jan 2006 men trols den motor der jeg har set på er der nogle der veds om det er bedere mærke en force eller kan den ligge sig op hved siden af hyper ?

• #13   6. jan 2006 RB er langt bedre end Hyper motore. WS7II bruger mange til løb, så den kan ikke være helt dårlig. Den yder godt, har hjulpet til med at tilkøre en, og hvis det virkelig er den rigtige Troels linker til, skal du klart købe den (Billedet viser nemlig ikke en WS7II) Det er en lækker motor. Jeg mente at RB ikke var pengene værd fordi at det er så dyrt i Danmark, nogle steder. Reservedelene er dyre også, men de holder fint.

• #14   6. jan 2006 Der er rigtigt meget moment i nosramen. Har den til at sidde i min savage og da jeg var færdig med at køre den til og havde fået indstillet den, strippede den lige alle tænderne på spur tandhjulet. Jeg købte min på qxl til 1000, synes selv at de var velspænderet.

• #15   6. jan 2006 Nosram .28 er intet i forhold til RB'en i en buggy.. .28'eren er for meget.

• #16   6. jan 2006 Mikkel,

En buggy som går på baghjul? Så må de have blokeret midterdiffet, ellers kan den ikke gøre det fra stilstand i hvert fald. Den kan desuden heller ikke holdes oppe på baghjulene.

• #17   6. jan 2006 Det må have været et uheld smiley

• #18   6. jan 2006 okay men vilken slags gløde rør vil i burge til den og vilken slags nitro ? og hvor mange tanke vil i køre igemmen med den i en rex-x tank på 125 mm

Kommentér på:
Nosram RS .28 Monster

Annonce