{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  spørgsmål ang. motor til fly?
  • #1   9. feb 2006 Den skal køre på 0%.. Måden du tilkører den på er at du starter den op... Lader den går meget fed i tomgang, så fed som mulig.. Lader den køre ca 1-2 min.. Derefter begynder du at leane den ud.. I starteten skal den køre fed i ca 10 sek.. leane den ud så den kører rent.. osse i 10 sek.. fed i 10 sek.. og brænde rent i 10 sek.. det gør du til tanken er tom... Derefter er den klar til flyvning.. lad den dog gå fed de første par tanke..

Du lader til at have mange spørgsmål.. Se nu om meld dig ind i en klub, og HUSK forsikring..

Karsten

• #2   9. feb 2006 Karsten K
    Skal den køre på 0% hele tiden?? ved din superstar flyver skriver du at du starter på 0% og så går videre til 10%
    m.v.h
    Søren

• #3   9. feb 2006 Du har ret.. Grundet til at jeg gik over på 10% var at den manglede lidt power... Efter jeg skiftede til den anden motor, gik jeg ned på 0% igen.. Motoren har meget bedre af det, og holder meget meget længere....

Alle mine fly kører på 0% undtagen min Great Planes Extra 300.. Den kører på de 10%, jeg kan simpelhen ikke få den til at køre ordenligt uden NItro :-).. Men det er osse osse 4 takter, og det er helt normalt..

Karsten

Kommentér på:
spørgsmål ang. motor til fly?

Annonce