{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Kort rækkevidde Hbx ranger {{forumTopicSubject}}

Jeg har anskaffet mig en range som jeg egentlig er ok tilfreds med.
Men den har bare det "lille" problem at den begynde at miste forbindelsen til remoten når den kommer ud på ca. 35-40 meter( har målt med målebånd).
Der er helt nye Duracell batterier i remoten.
Antennen står direkte op (er kun ca 2 cm lang) og er ikke i kontakt med andre ledninger.
Nogen der har et godt fif til at løse det problem uden at købe en ny bil smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kort rækkevidde Hbx ranger
  • #1   12. jan 2016 Min søns gjorde osse sådan det var esc der havde en def eller osse er det din sender der er def.
    Hvis den er rimelig ny kan du tag i morfars de plejer og give en ny hvis det er, det gjorde de ved min søn trods vi ingen kvitteringer havde på bilen .


  • #2   12. jan 2016 det ligger i senderen eller modtageren række evnen kan aldrig være din esc med mindre at det en billig model hvor modtager og esc er bygget sammen

    min brors gjorde det samme og viste sig at være kablet til antennen i senderen havde mistet forbindelse til stel og 2 min med loddekolbe så virkede den igen


  • #3   12. jan 2016 Der er tale om en så kaldt 3 i 1 hvor esc, modtager og servo er byget sammen.
    Ved godt det er en billig model men den burde nu alligevel række længere.
    Er der andre der har en HBX ranger som kan fortælle hvor langt deres rækker.


Kommentér på:
Kort rækkevidde Hbx ranger

Annonce