{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  motor turns og HBX esc
  • #1   29. mar 2006 Hej Jacob. En 10 tuns motor skal du bestemt ikke sætte i! Hvis du gør det brænder du escén og (måske) motoren af. Er ikke 100 % sikker. Men du kan vidst nok sætte en 17 tuns på. Men jeg er ikke sikker. Prøv og spørger morfars.dk evt.

Vh. Simon.

• #2   29. mar 2006 Hej Jacob B,
    Det med en 10T'er motor, det er IKKE noget man bare prøver medmindre at man har en ekstra Esc'er liggende og er ligeglad med at futte elektronikken af i bilen, så lad for guds skyld være med det, altså det vil da komme til at gå sindssygt stærkt, men kun i et kort øjeblik indtil at alle dine ledninger smelter og din Esc'er brænder af! smiley

(Grænsen er MAX 17T motorer, alt andet tror jeg ikke at det er klogt at forsøge sig med, da der er MEGET stor risiko for at Esc'en futter af.

Jeg kører selv HBX Bonzer med STOR fornøjelse og jeg kører selv med en af de allerbedste motorer som jeg nogensinde har haft, den hedder GP GRAND PRIX 2 x 17turns og den er på tilbud hos morfars.dk til KUN 299kr lige for øjeblikket og den klarer min fartregulator helt fint og den suværene motor kan på det allerkraftigste anbefales, da den er så stærk at den flår min HBX Monster Bonzer rundt i en baglæns kolbøtte hvis jeg giver fuld klamme når den står stille smiley

Den er simpelthen for vildt fed at køre med, selv de stejleste bakker jeg før kun kunne køre over, springer den nu over med suværen højde i hoppene, motoren hiver lige fra bund til top og ingen bakke er for stejl/stor, den stopper først med at tonse fremad (som skudt ud af en raket!!!), når den når topfarten som er på ca 55km/t. smiley

Det er en god og meget BILLIG kvalitets Motor fra Graupner og jeg tør godt at vove mig ud i at sige at det er en af de motorer der giver dig mest for pengene.

De anbefaler den bl.a også på morfars samt på rc-info, hvor de har testet samtlige af deres førende motorer.

Der er også GP ICT STOCK til 349kr på 2 x 19T den egner sig også suværent til HBX'ere, da den er utrolig hurtig men knapt så trækstærk som GP GRAND PRIX Motoren, der egner sig bedst til Monstertrucks eller buggy'er men til gengæld er den også hurtig på toppen og har et rigtigt godt optræk, så kører du Onroad Hbx, så er den en virkelig god motor, jeg har selv monteret min GP ICT STOCK 2 x 19T i min HPI Stagde2 Drifter og GP GRAND PRIX 2 x 17 motoren i min monster Hbx'er.

Så 17T ikke længere ned med en std. Esc'er smiley

Venligst Kim P

• #3   30. mar 2006 yeah jeg anbefaler heller ikke at du går længere ned i turns.. det er jo ikke alle som har en hbx som har "glemt" at den kun kan gå ned til 17 turns ligesom min har.. jeg kører med 12 turns fra kyosho hehe..
    men hvis man kigger rundt på de forskellige steder på nettet hvor man kan købe motorer til hbx er der altså nogle som har 14 turns motoerer til dem som de mener std kan trække smiley

Kommentér på:
motor turns og HBX esc

Annonce