819 visninger
|
Oprettet:
Castle Link problem {{forumTopicSubject}}
Så har jeg fået installeret min nye BEC på min Castle Creation Mamba Monster - og det spiller
Dog være servoerne en smule slatne, så ville lige forbi PCen og sætte dem fra de 5,1 til 6,0 volt. Hermed gjort.
Så tænkte jeg at jeg da lige kunne opdatere ESCen samtidigt - men nu har man jo klippet den røde ledning på ESCkablet - så den vil ikke connecte til PCen
Gør jeg noget forkert eller har jeg bare lige fjernet muligheden for at tilgå min ESC på PC?
Mvh.
dec 2005
Følger: 47 Følgere: 128 RC-enheder: 10 Emner: 128 Svar: 5.159
Du har faktisk kun få mulighed for at redde situationen. Enten kan du vælge og sige tja det er jo bare som det er og acceptere at du ikke kan programmere din ESC igen.
Eller du kan, hvis du har de rette værktøjer vælge at du kortet ledningen fra ESC'en op til der hvor du har kappet den røde ledning af og sætte nye pins på også på med et nyt stik. Så er du atter klar til at kunne koble den op til din Castle Link.
Du kan enten lodde eller anskaffe dig det nødvendige udstyr.
http://www.rcgalleri.dk/fotoalbum/teknik-projekter/32101-servo_kabel_tilbehoer
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 24 RC-enheder: 3 Emner: 95 Svar: 965
dec 2005
Har du noget ekstra servo ledning, pins samt han og hun stik til at ligge?
Så er det bare at lave sådan en adapter hvor du ikke har den røde (+) ledningen med
maj 2010
maj 2010
dec 2005
Af skade bliver man klog, men sjældent rig.
Det må vel siges at passe temmelig godt i dit tilfælde. Men mon ikke de fleste har prøvet noget ligende.
Castle Link problem