{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

HVAD MOTOR ER BEDST? :D {{forumTopicSubject}}

hey.. jeg har en tamiya model TT-01.. og jeg vil gerne ha' en ny motor i.

så jeg tænkte på om i kunne hjælpe mig med hvorfor en motor der ville være bedst, hvis jeg sku ha en der sparker røv. smiley

har set en motor fra NOSRAM der hedder NOSRAM VISION 12 x 2 Modified motor.

men den koster kun 290 kr. så? undre mig lidt at den ikk er dyrer... for den laver 41.800 omdrejninger i min. (er den evt noget værd?

ps. vil købe en rigtig hurtig og god motor. ;P

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HVAD MOTOR ER BEDST? :D
  • #1   25. jul 2004 okay.. men de laver da ikk nogen over 28.000 o/m gør de?

• #2   26. jul 2004 du får ikk noget ud af at sætte en så "vild" motor i din bil. Det er den ikk bygget til! Gearkasse og spurgear smadre simpelthen. Køb evt en 17*1 motor og så gear den op hvis det er topfart du ønsker.

• #3   26. jul 2004 kører selv med Nosram 12x1 men team vesion... men Nosram laver nogen fode motor.. men nok ikk til nybegynder de skal nemlig dreges af hver gang man har kørt fordi man brander kommensatern..

• #4   26. jul 2004 Hej

Jeg har bla. en Tamiya superstock RR til min TA 03. Den er godt nok 23 turns og har 28000 rpm, men det kører alligevel pænt stærkt. Koster ca. 350 kr.

Derudover har jeg en Orion havok 13 turns, som har 37100 rpm, og den er ikke meget hurtigere, men noget mere hidsig. Den er købt på www.cmc-versand.de og koster 18,85 euro + levering. De leverer inden for få dage. Dog skal du være opmærksom på at den også skal afdrejes jævnligt, hilvket jeg dog ikke har gjort endnu og den kører fint.

Mvh.
    Jesper

• #5   26. jul 2004 hvad mener i med drejes??

• #6   27. jul 2004 Prof modified motorer kører med blødere kul end de såkaldte begynder motorer de fleste køre med herinde. Det betyder bedre kontakt med kommentatoren, som medføre mere bundtræk eller omdrejninger, afhængigt af kultype.
    Derfor skal motoren drejes af( kommentatoren renses) ca efter hver gang den har kørt(5min)

Mvh Michael

Kommentér på:
HVAD MOTOR ER BEDST? :D

Annonce