{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
505 visninger | Oprettet:

Re "Motor Starter bagfra" {{forumTopicSubject}}

Hej alle her på RcG

Som problemet var i går, kørte motoren baglens, eller det gjorde bilen i hvertfald. Problemet viste sig at være min egen skyld. hør her:
For en uges tid siden havde jeg for første gang skildt bilen af, for at rense lejer, diff og så vidre. Da jeg så i går skulle ud og prøve at starte den, lykkedes det fint, faktisk rigtigt godt. Jeg havde en fuldt opladt starterbox, og en bil der gerne ville igang. Jeg satte bilen på starterboxen, og startede den. Umiddelbart lød den ganske fornuftigt, men så, så jeg på dækkene, som kørte baglens.
Jeg skyndte mig ind til computeren, for at prøve finde ud af hvad der var galt. Jeg prøvede først at vende polerne på boxen, men dette resulterede bare i en enddu dårligere motorgang. Så begyndte det at sne/slud og jeg gad ikke mere. Jeg holdt en pause på et par timer, hvor jeg tænkte på hvad der kunne være galt. Da det pludselig går op for mig, at jeg kan have vendt mine diff'er forkert, skynder jeg mig at skille det hele af. Og det er her problemet ligger, de var vendt forkert begge 2. træls
Hvad kan man så lære af det, er der nok mange af jer der spørger, og her vil jeg kun sige en ting; Først gang du vil skille din bil af, brug da brugsanvisningen.

bare en lille historie.

Esben


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Re "Motor Starter bagfra"
Kommentér på:
Re "Motor Starter bagfra"

Annonce