{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
663 visninger | Oprettet:

brændstof skift og nu kan den ik start {{forumTopicSubject}}

hey havde for et år siden købt 1 liter nitro af en ven min ultrex evo kørte fint med det. Da den liter var brugt gik jeg over til noget black demon men nu vil den ikke starte selv om det er samme procent hvorfor??
m.v.h
Søren

kender ikke navnet på det jeg købte af en ven


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brændstof skift og nu kan den ik start
  • #1   24. apr 2006 Di skulle evt måsle lige kigge på dette link.
    http://www.fj-hobby.dk/RC_Nitromotor.html

    Men start med nyt gløde rør. Tjek at der er strøm på gløde starter og gløde rør virker. Åusy i nitro slangen, du tager den af ved udstødningen og giver fuld gas i mens du puster.

    Hvis ikke den starter sæt skruerne på standardt indstilling og tag den der fra.


  • #2   24. apr 2006 Jeg ville fraråde dig at køre på black demon da min personlige mening er der ikke er særlig meget power i det.

    Skift hele over til sidewinder eller det www.breiner-rc-cars.dk sælger (ring til ham)

    Men prøv at skrue din HSN nål 1 hel omgang ud.

    Mads J - Jeg god-tager han ikke kender særlig meget til nitro. Så det er jo svært at komme med alle tipsene som man selv bruger.
    Jeg ville helt klart vælge at tjekke gløde røret først inden jeg begyndte at indstille. Har skiftet imellem brændstof på min gamle cen bil. Og den brokkede sig ikke. Man skulle bare indstille motoren som man altid skal når den er blevet kold.


  • #3   25. apr 2006 Min motor er ikke kværnet af smiley

Kommentér på:
brændstof skift og nu kan den ik start

Annonce