348 visninger
|
Oprettet:
Starte en REVO 2,5 R {{forumTopicSubject}}
Jeg kan SATME ikke få liv i min REVO her efter den har stået hele vinteren. har prøvet med 2 nye og forskellige gløderør.
hvilken standard indstilling er "failsafe"?
aug 2005
Følger: 53 Følgere: 51 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 1.711
Failsafe er en lille computer du monterer på bilen, som gør at vis du mister forbindelsen mens du kører, slår failsafen bremserne i, så du ikke får en bil der ligger i 1000 stumper ved en væg...
//Elmhøj
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 21 RC-enheder: 4 Emner: 14 Svar: 453
apr 2006
mar 2005
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
alt er fuldt opladet ja. MEN gløderørerne gløder ikke helt ude i spidsen, (den sidste vinding af tråden).
den del af tråden der gløder er nærmest helt hvid, så der burde være knald nok på
apr 2006
men ellers ville jeg prøve et helt nyt gløde rør hvis jeg ikke var sikker men lyder nu til at det virker
aug 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 10
Hvis brændstoffet står for længe mister det nogle af sine gasser (som går i reaktion med platin tråden i gløderøret). Dette er noget jeg har fået fortalt, hvis nolge af "profferne" har kommentare til dette, kom med dem
Så muligvis skal du købe noget nyt brændstof.
hilsen Bjarne
apr 2006
Følger: 21 Følgere: 19 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 5
Ellers er en anden løsning er at ta tændledningen af gløderøret, og holde en glødestarter på gløderøret mens du la EZ-starteren drive motoren rundt. Den får nogle gange lidt mere "lyst" til at starte med en god gammeldags gløderørsstarter :o)
Bare et par forslag som har virket for mig..............
Håber du kan bruge det til noget, og at du får gang i din Revo :o) Er jo den fedeste truck *GG*
Mvh Ulrik H
mar 2005
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
Med mindre de kan smutte ud af lukket dunk. Kan de det?
Starte en REVO 2,5 R