{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Starte en REVO 2,5 R
  • #1   28. apr 2006 failsafe er da ikke en "standard indstilling"???

Failsafe er en lille computer du monterer på bilen, som gør at vis du mister forbindelsen mens du kører, slår failsafen bremserne i, så du ikke får en bil der ligger i 1000 stumper ved en væg...

//Elmhøj

• #2   28. apr 2006 pil slangerne af den og blæs dem i gennem nitro bliver tyk hvis det står for lange og så held nyt på og en lille sjat i kaburatoren en finger for udstødningen og komprimere et par gange og så prøv igen

• #3   28. apr 2006 og er alt opladet og sådan hvis der ikke er strøm nok til gløderøret så starter den ikke

• martin b
    martin b Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #4   28. apr 2006 med "failsafe" mener jeg en fejlsikker indstilling... den har stået uden nitro og har prøvet alle tricks med finger for udstødning osv. motoren og karburator er skyllet igennem.
    alt er fuldt opladet ja. MEN gløderørerne gløder ikke helt ude i spidsen, (den sidste vinding af tråden).

den del af tråden der gløder er nærmest helt hvid, så der burde være knald nok på

• #5   28. apr 2006 så ved jeg det sku heller ikke så er vi to hehe
    men ellers ville jeg prøve et helt nyt gløde rør hvis jeg ikke var sikker men lyder nu til at det virker

• Bjarne L
    Bjarne L Tilmeldt:
    aug 2004

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 10
    #6   28. apr 2006 Har dit brændstof også stået hele vinteren?

Hvis brændstoffet står for længe mister det nogle af sine gasser (som går i reaktion med platin tråden i gløderøret). Dette er noget jeg har fået fortalt, hvis nolge af "profferne" har kommentare til dette, kom med dem
    Så muligvis skal du købe noget nyt brændstof.

hilsen Bjarne

• #7   28. apr 2006 Køb noget nyt brændstof af god kvalitet. F.eks. Tornado 25%, eller Power Save 25%, og gør hele motoren, karburator, luftfilter, udstødning og tank grundigt ren, og skift brændstofslangerne, og gløderøret med en ny trx 3232 gløderør......... På med nyt brændstof, og prøv så.... Hvis ellers foringen er i orden, så skulle bilen starte forholdsvis nemt................
    Ellers er en anden løsning er at ta tændledningen af gløderøret, og holde en glødestarter på gløderøret mens du la EZ-starteren drive motoren rundt. Den får nogle gange lidt mere "lyst" til at starte med en god gammeldags gløderørsstarter :o)
    Bare et par forslag som har virket for mig..............

Håber du kan bruge det til noget, og at du får gang i din Revo :o) Er jo den fedeste truck *GG*

Mvh Ulrik H

• martin b
    martin b Tilmeldt:
    mar 2005

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #8   28. apr 2006 jeg bruger Tornado 25% og sørger altid for at lukke dunken hurtigt, så gasserne skulle ikke være fordampet.

Med mindre de kan smutte ud af lukket dunk. Kan de det?

Kommentér på:
Starte en REVO 2,5 R

Annonce