{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

hjælp søges ang. cen genesis {{forumTopicSubject}}

en af mine kammersjukker har sådan en fætter... har godt hørt at cen ikke holder ret godt så det har vi slået fast og behøver ikke flere kommentare af den slags .

problem nr 1
gear skifte ... vi har prøvet som en gale at justere de gear også som der står i bogen ....løsere hurtigere skift men der sker bare for lidt

problem nr 2
Gløderør .... aldrig har jeg kørt med en bil der brænder et gløderør af så hurtigt...nyt kommer i den starter fint ryger fint og kører ok... efter 15 minutter .... død...ind og kigge gløde spirallen er væk ?? i med et nyt 1 tankfuld senere er den næsten død ... kan dog starte den men så snart gløde fætteren kommer af så dør den...

problem nr 3
Bremserne .. en savage kan stå på snuden med en bremseskive og standar servo ... hans Cen har 2x2 skiver og en 9,6 kilos bremse servo og der sker nada


er der nogen som har løsninger til dette vil jeg meget gerne høre derfra ... og er der en super Cen mekaniker i århus så skriv endeligt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp søges ang. cen genesis
  • #1   5. maj 2006 ang gløde rør det gjore min vens bugi også men den er holdt op med at efter vi har fået en med en anden varmeverdi den skal nok have en der er koldere men ved det somsagt ikke det var bare det min ven s gjorde

  • #4   5. maj 2006 problem nr.2 den skal justeres min gamle cen gjorde det samme men så justerede jeg den ind igen igen og så virkede det så brændte den ikke flere af

  • #5   5. maj 2006 jonathan m hvor mange løsninger synes du er i dit første indlæg ?... hvis ike det virker gør i det forkert... det er vi sq godt klar over..måske en forklaring ville være bedre ... nå med hensyn til gløderør er det orginale cen rør som er lavet til den bil så den burde være god nok... kan det så være blandingen ... og bremserne er der ialt et slup på 1-1½ mm ved skiverne .... stængerne til bremse armen er sat helt ud og de er stort set vinkelret så den burde kunne trække mest muligt...og nu skal det altså lige sige jeg ikke er helt nybegynder inden for det her.. har dog ikke haft den skilt ad endnu .. men jeg tager et billed af de bremser samtidig og lægger ind under min savage jonatha m og du får lige en besked når det er gjort .... og jeg starter den forfra med alle indstillnger igen som i skriver

  • #6   5. maj 2006 min hyper brændt også røret af konstant, (8) har prøvet alle typer koldt og varmt, men så gav jeg den noget mere brændstof, og nu har den kørt med det der sidder i i lang tid.. nr. r5

  • #7   5. maj 2006 var det top skruen du gave mere rasmus ?

  • #9   6. maj 2006 både hovedestråle-spidsen, og idle.. den der tager sig af blandingen i tomgang, og midtgas..

Kommentér på:
hjælp søges ang. cen genesis

Annonce