{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste buggy motor
  • #1   10. maj 2006 Køb dig en Esc som tåler en 17T motor samt en billig modtager. Køb så en GP Grand Prix Stock 2 x 17T motor fra Graupner til kun 299kr :

http://www.morfars.dk/rc/product_info.php?cPath=52_66_224&products_id=1689&osCsid=46da381154923d748b3983b5c6348cc5

Glem alt om en ny servo indtil den du har går i stykker, så kan du begynde at lede efter en ny, at skifte servoen før den går i stykker er spild af penge, da den der sidder i std. rent faktisk gør det ret godt (efter min mening!)

Mht. motor, så undlad at gå længere ned end 17T, da du eks. med en 12T motor vil brænde dit batterikrudt af på under 5 minutter da en så kraftig motor er en født strømtyv. Med en godt batteri (3300mah og opefter) kan køre ca 10-15 minutter med den omtalte 17T motor og den har en suveræn præstationsevne til meget få penge. Et optræk som var den skudt ud af en kanon, (som nogle vælger at formulere det!). Ja og ikke at forglemme en topfart på ca 55km/t alt efter hvilken gearing du vælger at køre med smiley

Håber at du kunne bruge mine råd,

Venligst Kim P

• #3   10. maj 2006 Min servo er gået itu men hvilken skal jeg tage??
    Hvilken fartregulator??
    Findes der ingen bedre motor?? Den må gerne koste..

• #4   10. maj 2006 Jeg har lige proppet en LRP Sphere fartregulator og en LRP Vector Star-3 brushless motor i min B4, og det går ret godt fremad, LOL..

En KoPropo servo, feks. en 2123 eller lignende har jeg også kun gode erfaringer med, men husk på at nogle af dem skal have 7,2 volt via en seperat strømledning, men alt det står i brugsanvisningerne...

Mvh. Michael

Kommentér på:
Bedste buggy motor

Annonce