{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

kasper h
kasper h
Tilmeldt:
13. maj 2006
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11

mit gashængsel sidder fast? {{forumTopicSubject}}

hey gutter, min bil har stået stille i lang lang tid og er igang med at renovere den nu. den kan starte osv, og jeg har været nede i en hobby forretning og købe dvs. dele til at renovere den med... men mit gashængsel i min kaburator sidder fast, jeg fik at vide jeg kunne ligge den i fuel også kunne den gi' sig efter det, men den sidder stadig rigtig godt fast, hva kan jeg gøre for at lønse den ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mit gashængsel sidder fast?
  • kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #1   13. maj 2006 har faktisk li smit den i WD40 for 10 min siden. ja så prøver jeg at lade den ligge natten over. li et dumt spørgsmål, er lidt nybegynder. men hva sker der hvis jeg glemte at rense med olie ?? tak for svaret

  • #2   13. maj 2006 i starten kommer den bare til at ryge som død og helvede... men det er ikke noget der sker noget ved... den bliver ren igen efter et par minutter...

  • kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #3   14. maj 2006 hey igen, ja nu har den haft ligget i fuel i et døgn og i WD40 bagefter i et døgn. jeg fatter ikk hvordan det hængsel kan sidde så godt fast. evt, er det gået i stykker ??? evt. jeg har sat servoen til og sidder og prøver at rokke den fri med den i hånden men nej. man kan vel ikk sætte noget ned i hullet? evt har i gode ideer ?

    kasper


  • kasper h
    kasper h Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 11
    #4   14. maj 2006 er der ikk en der vil hjælpe er desperat for at få den lavet smiley smiley

Kommentér på:
mit gashængsel sidder fast?

Annonce