2.501 visninger
|
Oprettet:
blandingsforhold 1/25 {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en losi 5ive t og den på på totaktolie med et blandingsforhold på1/25 vil høre og det kunne gi mere power at køre 1/30 eller om det bare splitter det hele ad
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 35 RC-enheder: 7 Emner: 9 Svar: 552
hvis du køre på en kvalitets olie og standard motor så ja så kan du godt køre 3 %
men køre du med tunings kit så vil jeg blive på 4 %
da motoren er hårdere belastet ved tuning og derfra bedre smøring .
håber det gave svar nok .
okt 2014
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 27
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 26 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 20
castrol xr77 er en fin olie men ens bil skal helst over 12 - 14000 omd før den forbrændes ordenligt ( tilsodning ) ved godt mange bruger her på RC Galleri skriver det er den olie som virker (-: olien er mest til 2 taks motor som enlig kun skal en ting med gassen og det er fuld power konstant som Gokart og ligende
jeg bruger denne her olie fra Castrol til mit 2 hjulet maskine Castrol Power 1 Racing 2T (R2) og den har aldrig svigtet og den holder motoren ren da den bliver forbrændt ved lavere tempratur.
nu skal jeg selvfølgelig ikke blive klog på om nogen 2 tataks Rc kører med 14000 Omd det meste af den tid den kører på bane for ¨så er Xr77 jo super godt men hvis du ligger og kører med de her 10-11000 omd i gennemsnit så tror jeg Castrol Power 1 Racing 2T (R2) ville være mere optimal for motoren for hvis ikke olie forbrændes ordenligt så skal motoren bruge ekstra kræfter på at komme af med de metaller son sku være i olien osv
(-:
men jeg ved godt nogen biler kører med de høje omdrjninger hvis de har tuning kits på osv så jeg udelukker ikke at det dumt at bruge XR77
okt 2014
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 1 Emner: 1 Svar: 27
jun 2016
Følger: 1 Følgere: 26 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 20
altså hvis du mod på at prøve at skifte så prøv denne her
https://landberg.dk/castrol-power-1-scooter-2t-1l-p469?gclid=CjwKEAjwtNbABRCsqO7J0_uJxWYSJAAiVo5LNisTtMXb-scPe0rqZ7PsNE-VY2Nt_vn_YPgxomjsGBoC_wvw_wcB
du vel også opdage den ikke sviner sådan i din udstødnining på din bil ,
hvis jeg var dig ville jeg rense udstødningen for diverse slam og sod , så prøv den Castrol jeg linkede , (-:
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Det er også den olie der er mest brugt rundt om i europa.
Men medmindre man kører med en hårdt tunet motor, så er en billigere olie ganske fin.
aug 2007
Følger: 32 Følgere: 35 RC-enheder: 7 Emner: 9 Svar: 552
Jeg har målt en g340 Reed til 18840 i en losi 5t
En g270rc tunnet tog 19800 i en leopard buggy
Disse motorer er målt mens de er i bilen
Da jeg mener det er det mest retvisende sted og måle motor er under deres belastning de er bygget til osv .
Og castrol xr77 er lavet til motore med disse omdrejninger .
blandingsforhold 1/25