{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  blandingsforhold 1/25
  • #1   28. okt 2016 vi kalder det normalt 4 % eller 3%
    hvis du køre på en kvalitets olie og standard motor så ja så kan du godt køre 3 %
    men køre du med tunings kit så vil jeg blive på 4 %
    da motoren er hårdere belastet ved tuning og derfra bedre smøring .
    håber det gave svar nok .


  • #2   29. okt 2016 200 ml castrol xr77 olie og 5 l blå aspen benzin så har du en blanding på 4% og godt kørene. 150 ml olie og 5 l så har du 3 %. Jeg køre selv med 4 %

  • #4   29. okt 2016 Rune L
    castrol xr77 er en fin olie men ens bil skal helst over 12 - 14000 omd før den forbrændes ordenligt ( tilsodning ) ved godt mange bruger her på RC Galleri skriver det er den olie som virker (-: olien er mest til 2 taks motor som enlig kun skal en ting med gassen og det er fuld power konstant som Gokart og ligende
    jeg bruger denne her olie fra Castrol til mit 2 hjulet maskine Castrol Power 1 Racing 2T (R2) og den har aldrig svigtet og den holder motoren ren da den bliver forbrændt ved lavere tempratur.
    nu skal jeg selvfølgelig ikke blive klog på om nogen 2 tataks Rc kører med 14000 Omd det meste af den tid den kører på bane for ¨så er Xr77 jo super godt men hvis du ligger og kører med de her 10-11000 omd i gennemsnit så tror jeg Castrol Power 1 Racing 2T (R2) ville være mere optimal for motoren for hvis ikke olie forbrændes ordenligt så skal motoren bruge ekstra kræfter på at komme af med de metaller son sku være i olien osv
    (-:
    men jeg ved godt nogen biler kører med de høje omdrjninger hvis de har tuning kits på osv så jeg udelukker ikke at det dumt at bruge XR77


  • #5   30. okt 2016 Hmm det kunne da godt være man skulle prøve en ny olie når den gamle sjat er brugt. Men har heller aldrig haft problemer med xr77. Og jeg køre med en lettere moded g320 på min losi og g290 på min hpi.

  • #6   30. okt 2016 altså det ikke fordi olien er dårlig, men den XR77 skal have en del omdrejninger før den forbrændes ordenligt og hvis din bil nu max kan tage 14000 omd så bliver den ikke brændt rigtig af desvære og det kan koste lidt på ydelsen tror jeg på sådan en RC bil , da den måske yder max mellem 9-12000omd.
    altså hvis du mod på at prøve at skifte så prøv denne her

    https://landberg.dk/castrol-power-1-scooter-2t-1l-p469?gclid=CjwKEAjwtNbABRCsqO7J0_uJxWYSJAAiVo5LNisTtMXb-scPe0rqZ7PsNE-VY2Nt_vn_YPgxomjsGBoC_wvw_wcB

    du vel også opdage den ikke sviner sådan i din udstødnining på din bil ,
    hvis jeg var dig ville jeg rense udstødningen for diverse slam og sod , så prøv den Castrol jeg linkede , (-:


  • #7   30. okt 2016 Brian, hvis du spørger Castrol så siger de XR77.
    Det er også den olie der er mest brugt rundt om i europa.

    Men medmindre man kører med en hårdt tunet motor, så er en billigere olie ganske fin.


  • #8   30. okt 2016 Brian din motor tager noget mere en det du foreskriver
    Jeg har målt en g340 Reed til 18840 i en losi 5t
    En g270rc tunnet tog 19800 i en leopard buggy
    Disse motorer er målt mens de er i bilen
    Da jeg mener det er det mest retvisende sted og måle motor er under deres belastning de er bygget til osv .
    Og castrol xr77 er lavet til motore med disse omdrejninger .




    profilbillede
Kommentér på:
blandingsforhold 1/25

Annonce