{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trækstart og gløderørsstarter??
  • #1   13. jun 2006 altså gløderørsstarteren??

• #2   13. jun 2006 Hej

Jo for at starte bilen skal der enten være trækstart,rotostart eller startboks. Gløderørsstarteren er der for at varme gløderøret op til den rette temperatur så den kan få gang i nitroet og så starte de små eksplosioner som får stemplet til at køre op og ned som så skaber den ønskede fremdrift. Gløderørsstarteren skal kun sidde på når du tænder den. Når bilen er startet op tager du den bare af igen.

Håber du kunne bruge det til noget.

Mvh. Simon Neergaard

• #3   13. jun 2006 men kan se du kommer fra vestsjælland ligesom mig selv. Så måske kan jeg komme og hjælpe dig en dag..

• #4   13. jun 2006 kunne da være fedt hvis du kunne.. For ved der siddeer ikke noget trækstart på den.. MAn kan ikk engang skubbe den igang da der sidder svinghjulskobling på den.. Har meget forstand på knallerter og dether er næsten sammen princip med motoren.. Men mit nummer er 41103769 så kan du kontakte mig hvis du kan komme og hjælpe mig.. Fik den totalt adskildt.. Men er samlet forholdsvist nu.. MAngler a sætte servoer på osv.. Men nogen der ved hvor jeg køber en trækstarter løst??

• #5   13. jun 2006 eller jeg kan vel selv lave en??

• #6   13. jun 2006 Lave en

Skal du ikke være så sikker på du kan

NaXy //

• #7   13. jun 2006 hvordan ser din mortor ud bag hved er den blank med huld i røven eller er der en sort box ? for så har du nok rotostart på eller også et andet start system . som skal start med bormaskine eller start box .. du kunne etv tag et billede og lige det ind så vi kan se den og give dig et beder svar

Kommentér på:
trækstart og gløderørsstarter??

Annonce