{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

hej alle jer FG ejere {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil gerne spørge jer om lidt ting.

Hvorfor syntes i FG er federe end nitro?

Hvordan er det med kun 2wd istedet for 4wd?

hvorfor er i skiftet til FG?

Hvor lang tid kører den på en tank?

Hvordan med tyngepunktet på (marder) hvordan er det?

Vælter Marder nemt?

Er de vildere end nitro biler?

Kan du køre lige så mange steder som nitro 4wd?

Generelt hva syntes i er så godt ved FG?

Håber i kan hjælpe mig! smiley

Mvh Simon Neergaard

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hej alle jer FG ejere
  • #1   17. jun 2006 Søg dog på et FG forum..

• #2   17. jun 2006 Hejsa smiley

en fg kører omkring 30-45 på en tank alt efter hvor vildt du kører

ved ikke om den er vildere (har aldrig haft nitro er sprunget lige til fg)

en fg går næsten aldrig i stykker men når den gør er det noget som bare skal opgraderes delene til en fg er en del dyrere end til nitro men inde på fg-forum kan man få det til en billig penge smiley

en marder altså der nogle skruer du kan skrue på så du kan vælge hvor høj den skal være smiley man kan ikke lave vildt skarpe sving med høj hastighed ( måske pga 2wd)
    har altid selv kørt med 2wd for syntes det er noget sjovere at kunne gå på baghjul (nemt) men det er sværere at styre 2wd end at styre 4wd (men sjovt)
    en fg kører sådan set overalt undtagen i høj sne eller hvis den sætter sig fast (de eneste ting jeg kan komme på)

har valgt en fg fordi jeg har fået fortalt der plejer at være meget skrueværk på en nitro for at starte den men også fordi den er så stor og den lyder kanon smiley

håbre det var nok svar smiley ellers spørg igen heeh

• #3   17. jun 2006 sts s ja det fint smiley

Poul du svarer jo ikke helt som jeg ville have men
    nogle af svarene kunne jeg da bruge smiley

tak..

er der flere FG ejere som vil hjælpe mig?

• #4   17. jun 2006 ja fordi det er nemmere ikke alt det stille motor .det vil sige mere køre tid altså mere sjov ,det siger sig selv med træk på 4 hjul kommer den bedre frem end med træk på 2. jeg har ikke fortrudt jeg skiftede til FG

• #5   17. jun 2006 Poul.

Om hvordan den er med 2wd

har ikke tanker om 4wd Marder..

så de svar hvor du har skrevet noget om 4wd marder vil jeg gerne have med 2wd istedet.. smiley

hvis du forstår hvad jeg mener!

• #6   17. jun 2006 Smid da en tråd inde på FG-forum.dk, så får du hurtigt alle dine svar

• #7   17. jun 2006 Fg er KLART vejen frem.

Hvorfor syntes i FG er federe end nitro?
    Ikke så meget skruen, indstilling af motor og lign.
    Træk og kør smiley Samt FG'er er lidt vildere efter min mening smiley

Hvordan er det med kun 2wd istedet for 4wd?
    Fede politi vendinger, men 4wd kan fåes hvis man vil. Dog en tand dyrt. Synes ikke 2wd er noget problem, og kunne aldrig drømme om at skifte det til 4w som mine nitro biler havde.

hvorfor er i skiftet til FG?
    Gad dai kke skrue i de nitro biler hele tiden, hellere køre en masse samt man kan altid selv lave lidt ting som kan bruges på bilen da det ikke er små lego ting der sidder på den smiley

Hvor lang tid kører den på en tank?
    Ingen ide, men masser af gas så tiden flyver bare afsted smiley

Hvordan med tyngepunktet på (marder) hvordan er det?
    Dunno, kører mb pro smiley

Vælter Marder nemt?
    Ja, især med de stock dæk når du kører græs og lign.
    (Poulpc har film på sin side)

Er de vildere end nitro biler?
    Ja, klart vildere end de savage / t-maxx jeg har haft

Kan du køre lige så mange steder som nitro 4wd?
    Jep smiley

Generelt hva syntes i er så godt ved FG?

LARGE SCALE! Mere sjov, mindre skruen smiley

• #8   17. jun 2006 FG er ikke federe end nitro, synes jeg, og der for har jeg heller ikke skiftet, men kører med begge dele..

2WD er ikke så nemt som 4WD, men det er ca lige sjovt, bare på forskellige måder..

Tiden på en tankfuld afhænger af kørestilen, men generetl kører de ret lang tid på en tank.. Jeg når ihvertfald ikke at køre en fuld tank af, før jeg ikke gider mere.. (Nu har jeg så kun kørt en halv tank i den nye ST, men har haft 5 FG ere før, både on og offroad).

Nej, jeg syntes ikke de vælter nemt, men alt kan jo lade sig gøre, hvis man "vil"...

Og nej de har oftest ikke et så voldsomt optræk som de arrige nitrobiler, til gengæld er de ikke så besværlige mht. gløderør osv.. Benzin ER bare nemmere at have med at gøre.. smiley

Og hvad der er specielt godt ved FG... Hmm... Ingenting er specielt godt ved det.. Som med alle andre typer RC.. De er bare interessante at lege med, som alle de andre er, men på hver deres måde.. smiley

• #9   17. jun 2006 Nu kommer min nye motor tirsdag, så ser jeg gerne en nitro bil trække fra min FG'er onroad slicks samt 6-7 HK's på mine 2 hjul smiley

• #10   17. jun 2006 Mikkel, det vil nok være et meget lille problem at finde en sådan nitrobil.. Specielt når det skal være onroad. smiley

• #11   17. jun 2006 Men det uden tvivl bliver det da fedt med ny motor, og held og lykke med den.. smiley

• #12   17. jun 2006 Selv en el bil kan trække fra de fleste FG'ere. Bare noget ordentligt grej i dem, så skal i se løjer. smiley

• #13   17. jun 2006 Jeg købte FG for at have en STOR bil....

Derudover så koster Nitro her i Grønland kr. 600 for 5 liter, eller hvis man "kun" vil have 1 liter kr. 150/liter.

Jeg kan blande 10 liter benz for kr. 40 inkl. olie!

Der hvor jeg kører er der en del sten af forskellig størrelse, og med MT hjul på min Leo fræser den bare over.. Nitro'erne hænger hele tiden på, da de ikke har frigang nok....

FG'en er så dejlig nem at skrue på, ingen mikroskopiske stumper, og selv med store figre er det til at komme til.

Men jeg har aldrig haft Nitro bil, kun set andres problemer. og det ER da synd for dem, at jeg når at køre den første halve time, inden de overhovedet får startet....

• #14   17. jun 2006 Jesper... kender godt til grønland.

Har boet i Maniitsoq i 3 år.

Kommentér på:
hej alle jer FG ejere

Annonce