{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Dennis S
Dennis S
Tilmeldt:
26. jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Valg af batteri til ny esc? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Er lidt ny i rc verdenen så bær over med mig ??

Har en gammel slidt ranger (som gør det godt) hvor der er i lagt en ny esc og motor, MEN mit eneste batteri som jeg også havde til min sniper er gået i stykker.

Så mangler et nyt eller to, i ranger har jeg :

En 4370 kv 9T brushless motor med esc på 60A

Hvilke batteri kører den fuldt ud optimal med ?

Fra min sniper havde jeg et stk suspect 2 cel 7.4 v 6500mAh 25c/50c
Sniper opsætning er : hobbywing ezrun 6000kv 5,5t 60A


Mit spørgsmål er så om jeg kan købe et batteri magen til, hvis det er optimal til begge mine rc biler? Hvad mener i ?

- Dennis


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af batteri til ny esc?
  • #1   3. feb 2017 Sådan en motor kan vel trække et max på 200-250 watt (eller mindre). 250watt/8.4volt = 30ampere, rundet op. DVS du skal bare have et batteri der som minimum kan levere 30A. Du får ampere ved at gamme AH med C-tallet, dvs med det batteri du havde var det 6,5 * 25 = 167A.

    Som du kan regne ud, skal der altså ikke så meget batteri til at få din bil til at køre optimalt. Selv de billigste LIPO'er burde være tilstrækkelige smiley F.eks den her: http://www.rcgalleri.dk/turnigy-5000mah-2s-7_4v-60c-hardcase-pack/id-156801

    Den eller en som den kan findes for 200 kr i DK webshop men kan ikke lige huske hvor. Om den passer på dit stik skal du have fundet ud af, hvis ikke er det bare frem med loddekolben smiley


  • Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    jul 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   3. feb 2017 mange tak for svaret, det hjalp rigtigt meget! smiley så det heldigvis ikke så dyrt, jeg så at det batteri jeg havde før koster lidt knaster ved morfars i hvert fald smiley

Kommentér på:
Valg af batteri til ny esc?

Annonce