{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Modtager eller servoer ødelagt? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg var ude at køre med min warhead i går. Da jeg havde kørt lidt tid ville jeg prøve at presse den til det yderste. Da jeg skulle dreje i et sving, kom jeg med fuld knald ind i svinget og drejede så skapt den kunne. Bagenden begyndte så at skride ud og jeg trykkede af ren refleks fuld brems. Min bil snurrede så rundt og kom med fuld knald ind i kanstenen med bagenden. Der skete ikke mere troede jeg, og da jeg trykkede på gassen lystrede den ikke, jeg kunne heller ikke dreje. Jeg slukkede så bilen og troede at det var nogle batterier der var røget ud efter slaget. Men det var det ikke og jeg har skiftede batterier i både modtager og fjernbetjening men det virker stadig ikke.
Det der er mærkeligt er at min failsafe slår til når jeg slukker for fjernbetjeningen. Jeg har prøvet at skifte krystaller, og prøvet fjernbetjeningen på en anden bil og der virker den. Jeg har også prøvet at slå min failsafe fra men det virker stadig ikke.

Mit spørgsmål er så: Er det min modtager eller begge mine servoer der er noget galt med, selv tror jeg det er modtageren. Men da min failsafe virker bliver jeg i tvilv.

Ved godt at det er en lang smørre men håber i bære over med mig.

På forhånd tak
Lars


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Modtager eller servoer ødelagt?
Kommentér på:
Modtager eller servoer ødelagt?

Annonce