362 visninger
|
Oprettet:
Controllen sætter sig fast! {{forumTopicSubject}}
Når jeg kører med min BMW ( Det en QD EL bil fra morfars.dk ) , så sætter gassen sig tit fast, så den bare fræser der ud af i 1. gear.
Har fundet ud af at det er controlleren, for når man slukker den, stopper den...Den kører 35mhz frekvens.
Nogen der ved hva ***** der kan være galt?? Ik så fedt at man smadre den ind i en kant sten, eller ska ud og løbe hele tiden
Og slet ikk fedt, hvis man gerne vil ha tun på senere....
dec 2003
Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 6 Svar: 56
Så hvis du kører i næheden af en R/C flyveplads, så kan det værer deres sendere der jammer din modtager... Så du bør måske nok skifte til en frekvens der høre til biler (27 og 40 mhz)...
http://www.leif-o-hobby.dk/fjernst_frekvens.htm
jun 2004
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 2 Emner: 58 Svar: 290
Jeg ved det, for jeg ska bare trykke et stykke tid, frem og tilbage med controllen, så bliver den go igen...
jul 2004
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 10 Emner: 9 Svar: 298
jun 2004
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
35 MhZ er besat til fly..
Hvis du kommer for tæt på en flyveklub og tænder for fjernstyringen, ryger det fly i jorden..
Så køb nogle 27 eller 40 MhZ krystaller..
jun 2004
HOLD JER VENLIGST TIL EMNET, JEG HAR SKREVET!
jun 2004
Den har kun 2 gear..... ingen fart regulator......
jun 2004
jul 2004
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 10 Emner: 9 Svar: 298
35mhz må kun bruges af fly og ikke af biler og andre ting. Du skal regne med at hvis du kommer for tæt på et modelfly med den sender du har, og modelflyet køre samme kanal som dig, ja så kan han falde ned og det er træls. Tænk på hvis det nu er en af de store modeller f.eks jet, de kan let koste 40-50 tusinde!!!!!!
jun 2004
Desuden er der ikk nogen rc flyve plads her, så deet...
Jeg er ikk sur, jeg er bare irriteret, over at min tråd bliver ødelagt fordi i flipper over frekvnesen.....Jeg vil bare ha løst mit problem....
Har skilt controlleren af, men der er ikk rigtigt noget at se...
dec 2003
Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 6 Svar: 56
(link fjernet)
så står der at rækkevidden er ca. 50 m... så det forstyrre nok ikke så mange fly...
har du prøvet at kontakte morfsrs.dk for at høre om du evt. kunne få den byttet..
der er nok ikke nogen servo'er i den der kan være gået i stykker... Der er nok bare et stort print indeni der styrer det hele... så måske er der en kold lodning... få den byttet.. (evt. til en anden frekvens
jun 2004
Kristian J:
Mange tak for dit svar!
Jeg har skrevet til dem nu....Tror bare ikk jeg kan få den byttet, for den gik i stykker da den bare kørte 1. gear af sig selv....den ramte en kantsten, så bumper pladen næsten faldt af....
Controllen sætter sig fast!