{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG-opgraderinger. Budget 1000kr
  • #1   4. aug 2006 damn er en tunpotte så dyr
    Har du et link til en forhandler der har potten

• #2   4. aug 2006 Nej for søren, glem en tunpotte, den må komme senere når du er sikker på at din mekanik er stabil, og det er en ny Marder IKKE uden at du skynder dig at få dig en ordentlig diff.

Mit råd er som mange FG entusiaster sikkert vil give mig 100% ret i, at du bruger 600kr på at få dig et forstærket differentiale hus med forstærket alu hus, det er det eneste rigtige at bruge penge på i starten og så self. et komplet skruesæt til hele din bil, det fåes til ca 100kr, så er du godt igang/på vej. For noget af det værste på en ny FG det er diffen som ryger inden for meget kort tid, med sikkerhed hvis du kører offroad, så sørg for at du opgraderer din diff og får dig et skruesæt til hele bilen, det var det jeg ville gøre i allerførste omgang, alt andet gejl kan komme senere, når du har en stabil bil smiley

Det hele fåes hos iccom.dk eller andre førende fg forhandlere. Skruesættet til min Monsterr FG købte jeg her for ca 100kr :

(link fjernet)

• #3   4. aug 2006 Kim P du er inde på det helt rigtige start altid med diffen derefter et stål tandhjul til foran og evt en gearcover så du kørende

• #4   5. aug 2006 Takker kim
    var også min plan at vente med præstationsopgraderinger til den var lidt mere holdbar

• #5   5. aug 2006 Alu Gear Carrier?

Kommentér på:
FG-opgraderinger. Budget 1000kr

Annonce