{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Traxxas TSM {{forumTopicSubject}}

Hej, har brug for noget råd og tips smiley

Jeg har Traxxas VXl 1/10 som jeg har købt brugt, som jeg vil renovere og gøre køreklar.

Der er en velinion VXL-3s med, hvilket jeg tror betyder at man kan installere en modtager med TSM. Er det ren lir med en TSM eller kan jeg nøjes med en alm modtager og tilhørende sender?

Grunden til jeg spørger? Er fordi jeg har undersøgt at man koble sin sender til flere modtager. Dog koster en Tqi modtager med TSM 399kr. Tilsvarende beløb kan jeg købe en ny sender og modtager for.

Skal jeg købe modtageren med TSM eller ny sender/modtager?

Tak. Mvh. Eduardo.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas TSM
  • #1   26. jul 2017 https://www.youtube.com/watch?v=HglIqWwo53M

    det er jo lidt som handicap hjælp..men entlig meget fedt..


  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Svar: 3
    #2   26. jul 2017 Du kan i princippet montere tsm i alle biler, så længe det er kompatibel med senderen.
    Det er super simpelt, men det fungerer bare.
    Jeg kører med det i en traxxas rally VXL, Slash 2WD, hpi savage 4,6 og hpi pulse 4,6 uden problemer.
    Hvis du til køber sender med link og Bluetooth modul, kan du styre alt setup fra mobilen med traxxas appen.


  • #3   27. jul 2017 Hvis du vil kan du montere en ekstern gyro i bilen. Det er meget billigere og nemt at montere

  • #4   27. jul 2017 Hvis du har bare nogenlunde evner til at køre, så glem alt om TSM. Det er for børn og handicappede. smiley

  • #5   27. jul 2017 TSM er i nogle situationer meget godt. Det kommer jo an på hvor man kører

  • Rasmus V
    Rasmus V Tilmeldt:
    feb 2016

    Følger: 1 Svar: 3
    #6   27. jul 2017 Hvordan kan det være, at folk stadig en kommentar uden konstruktiv indhold, men til gengæld, absurd uintelligent.
    Hvis det ingen relevans har, er man af princip ikke tvunget til at ytre sig...


  • #7   27. jul 2017 Nu skal du altså være flink over for Korpc, Rasmus.

  • #8   27. jul 2017 tja don det kommer jo and på hvordan man læser det entlig smiley rasmus behøver ik være flink man er af princip ikke tvunget til at ytre sig, men man kan og det er fint , og uintelligent tja det er der jo mange måder at være på, som rasmus så pænt demostrere..
    men hvad Eduardo jo spørger om, er jo bare om han skal eller ik skal vælge tsm, rasmus skal han har det jo i alle biler, vi andre har ik? hvilket jo osse rejser spørgsmål om intelligens,

    men til eduardo det tage jo lidt af det sjove.. og ik nødvendig..





Kommentér på:
Traxxas TSM

Annonce