{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Thomas K
Thomas K
Tilmeldt:
22. jun 2017
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

Holdbarhed Nitro fuel {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har fået mulighed for at købe Nitro hjem i lidt større mængder. Men inden jeg køber det, vil jeg høre om der er kogen der kan vejlede i forhold til holdbarheden.

Det er selvfølgelig i originale forseglede 1 gallon flasker. Men vil ikke købe for meget hvis det bare bliver dårligt.

Jeg er helt ny til Nitro, har min første Nitro bil på vej med posten. Så beklager hvis det er et dumt spørgsmål smiley

På forhånd tak,

Mvh

Thomas Kirk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Holdbarhed Nitro fuel
  • #1   31. jul 2017 Mig bekendt hvis man sørger for at opbevare sit nitro i et rum med minimal temperatur udsving og gerne lidt køligere end stuetemperatur i et ikke fugtigt miljø, så kan det holde i årevis. Især hvis ikke man har taget hul på emballagen/dunken så den forsegling der er fra fabrikken er ubrudt.
    Husk nitro suger fugt, så jo lavere luftfugtighed der er i rummet hvor det opbevares jo bedre er det.

    Jeg har nitro der er en del år gammelt efterhånden men det har altid stået i et mørkt rum med konstant temperatur og lav luftfugtighed. Selv om jeg ikke har brugt det i nogle år vil jeg ikke ha de store kvaler ved at hælde det på mine biler da jeg altid har gjort alt i min magt for at lukke dunkene så tæt til det er muligt. Jeg har aldrig haft problemer med at mine nitro motorer har taget skade af nitro som ikke just blev købt igår.

    Dette er blot min mening der skal nok være mange som er uenig.


  • #2   31. jul 2017 Uåbnet/tæt forseglet og mørkt, så holder det i årevis.
    Minimum 5 år vil jeg sige.


Kommentér på:
Holdbarhed Nitro fuel

Annonce