{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Bilen spasser. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har monteret en Carson Zoom 13 Esc i min HBX Monster truck, da jeg eksperimentere med anden motor, og nu efter en uge, er den begyndt at spasse.. Når jeg drejer skarpt til højre, og kun drejer, kører bilen samtidig fremad, meget irriterende, for den er umulig at styre ordenligt.
Nogen bud på en løsning på problemet??

Mvh.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilen spasser.
  • Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    aug 2006

RC-enheder: 1 Svar: 42
    #1   29. aug 2006 kontroler om din styrservo går på et ellerandet stad så servoen trækker mere strøm end bec kredsløbet i din esc kan levere.
    ellers så er din esc omfattet af købeloven. det første ½ år er det forhandleren der skal påhvise at det er dinskyld og ikke omvendt.

Men hvis du skal have noget der virker skal du gå uden om de billige mærker.
    GM og LRP det virker. GM = graupner

• #2   30. aug 2006 mSonic kører jeg selv med, og der har aldrig været problemer.. Min er vand og fugt tæt også!

• #3   30. aug 2006 prøv og smide en 6v hump pack på så trækker den det hele

//Niklas

• #4   30. aug 2006 Hej.

Tak for svarene. Mener at den Carson skulle være god nok.Har en siddende i en anden bil også, den kører uden problemer, har også prøvet at bytte dem, og den er stadig uregerlig når bilen holder stille, og jeg kun drejer til højre, ja, så kører den stadig.
    De hvide styre er justeret korrekt..

Måske er det servo'en, men kunne ikke forestille mig, at den kan sende signal tilbage til ESC'en, og få den til at køre, uden at røre gas-pinden??
    Hvad skal og er en 6V hump-pack??

Mvh.

• Jacob S
    Jacob S Tilmeldt:
    aug 2006

RC-enheder: 1 Svar: 42
    #5   30. aug 2006 Servoen kan trække så meget strøm at din esc's bec kredsløb går i knæ. derfor spasser den. det havde ikke kunne ske med en GM esc. de er sikret i hoved og r..

• #6   30. aug 2006 Har haft servoen afmonteret, og den hakker, når den bliver drejet, defekt går jeg ud fra, derfor laver den sikkert numre.
    Har også Carson Zoom 13 ESC i de 2 andre biler jeg har, og har ikke haft problemer med dem overhovedet.
    Ny servo skal prøves først. De er nok heller af bedste kvalitet i en HBX bil??

• #7   2. sep 2006 Hej.

Tak for hjælpen alle, en ny servo løste problemet..

Mvh.

Kommentér på:
Bilen spasser.

Annonce