{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

MOTOR GRAUPNER SPEED 500 SP RACE {{forumTopicSubject}}

HEJ ALLE !
Jeg har sådan en men jeg ik ved hvilken esc som passer til den ,så nu jeg skriver hernede om dens spec :
_ nominal voltage : 8.4 v
_ operating voltage range : 4.8 ... 8.4 v
_ no load speed , aprox : 32000 min
_ idle current drain , aprox : 3,5 A
_ current drain at max.efficiency , aprox : 18 A
_ bloking-current drain aprox : 85 A
1000 tak for jeres oplysning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MOTOR GRAUPNER SPEED 500 SP RACE
  • #1   6. sep 2006 ummidelbart ser den motor ikke ud til at ku være så farlig, skal den i bil eller båd?? du skal have en esc som kører med minimum 7 celler og så skal den kunne klare en vedvarende´ strøm A på min 40 A for at være sikker men det er min mening derudover skal den kunne klare peak strøm på tja 100A i et ukendt antal sek.. ca 10-20sek.. jeg ville turde køre den motor med min gamle hbx esc den har været meget igennem og lever endnu.. har kørt med 9,6

• #2   6. sep 2006 Få fat i en speed 500 race E - den er beregnet til de 7.2 volt du bruger i en rc'er

• #3   7. sep 2006 mang tak til Kristian L og Don Andy K !
    Jeg har regnet med at putte den i båden ,men mangler ESC og ik kan finde udaf hvilken ,og er glad for jeres oplysninge ,vil sige tak endnu en gang

• #4   7. sep 2006 Hej Kristian L og Oon Andy K !
    jeg har regnet med at købe en robitronic esc , den kan tåle 12 turns med bakke funktion til at styre den graupner speed 500 sp race men jeg ved ik om det passer eller ej ,lad mig høre jeres meninge

• #5   7. sep 2006 det burde ikke være noget problem med den nævnte esc, dog skal du være opmærksom på om du kan bruge bak på din båd da nogle skruer sidder sådan fastspændt at de skruer sig selv af hvis man slår bak.. hvis den sidder fast risikerer du at den bare trækker sig selv ned baglæns under vandet he he det var jeg ude for.. det gav sq et sug i maven da jeg slog bak første gang og den bare forsvandt ned i vandet smiley heldigvis nåede jeg at gi gas så den kom op igen pyhhh så jeg bruger ikke bak på mine både mere smiley men skal du have et expert råd ang din motor- båd og esc så skal du nok snakke med en som hedder jess k han har tjek på det 100% hvis du spørger mig. men jeg ville sige god for de esc og den motor du nævner men kan den esc tage 8,4 volt? altså 7 celler?

• #6   7. sep 2006 mener du at man skal ik bruge bakke ved båden ? jeg har set nogle der har båd som kan bakke med , men de er nogle billige fra bilka så noget.den jeg er igang med at bygge er speed båd , hvis du har erfaringe med det så vil du ik nok fortale og hvordan kan jeg snakke med Jess K ?

• #7   7. sep 2006 hej igen du kan søge på jess k under medlemmer og så skriver du under en af hans rc at du gerne vil have lidt expert hjælp ang din speed båd skriv så mange oplysninger som du har på dine ting så skal han nok sige hvad du bør gøre, han har før hjulpet mig med et speedbåds projekt, meget flink fyr.. jeg vil mene det kommer an på hvilken vinkel skruen pejer ned i vandet om den er lige eller skråt ned i vandet.. er den skråt ned i vandet så vil den fise ned under vandet hvis den altså har power nok smiley og skruen sidder godt fast og ikke skruer sig selv af istedet for at bakke. ellers kunne du jo teste i en balje med vand om skruen ryger af når du bakker. m.v.h. k

• #8   7. sep 2006 mang tak Kristian L

Kommentér på:
MOTOR GRAUPNER SPEED 500 SP RACE

Annonce