{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

servoer går amok!! {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har en cen genesis med en 3 kanals am sender/modtager

når jeg prøver og starte med min roto tech starter så går alle tre servoer amok som om der kommer forstyrelser. og man kan slet ikke starte den fordi den hele tiden giver gas og tager gassen af.

hvad kan der være galt?

MVH Bruno

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  servoer går amok!!
  • #1   15. sep 2006 ja der gør den også lidt. men den går helt amok når jeg prøver og starte.

• #2   15. sep 2006 Det kan også være dit krystal, der bare er stået af.. Det gør de fra tid til anden...

Mvh. Michael

• #3   15. sep 2006 Når du sætter Rorstarteren i, er det metal mod metal.. Det kan give sindsyg meget støj.. Og er dine krystaller defekte er den helt gal..

Karsten

• #4   15. sep 2006 ALi der tager du skam fejl.. Flere Modelflyveklubber i DK er begyndt og forbyde mobiltelefoner på deres plads. simpelhen fordi de laver støj.. Flere fly ER faldet ned pga det..

Det er især slemt når modtagerene kører med synthese altså krystalløs..

Karsten

• #5   15. sep 2006 Styre din HBX med trådløs tasttur ????????????....

Den må du godt nok liiige forklare nærmere.. Den frekvens trådløse tasture kører på, og den frekvens rc biler har er SLET ikke i nærheden af hinaden.. Den der må du hvis længere ud på landet med..

Karsten

• #6   16. sep 2006 Ali G

Du er jo mere fuld af Løgn end en Ko er fuld af Lort..

Karsten

• #7   16. sep 2006 Ali Jeg er sikker på der er nogen derinde som bor meget tæt på dig.. De må jo give sig til kende, og køre ud og se om det passer.. jeg tviler meget på det passer, Du må sige en sted og et tidspunkt, så vi kan finde ud af du er fuld af crap.. Hvor sandsyndeligt syntes du selv lige det lyder du kan køre frem ved at trykke på pil op.. hvis du virkelig KAN køre med tastature. Hvordan vil du så forklare at bilen kan kende forskel på hvad knap du trykker på ?? Det er der jo ligesom software der gør på pcen.. Den burde jo køre lige meget hvad for en tast du vælger. Men det viste du måske ikke???

Som sagt før.. Den historie må du længere ud på landet med..

Karsten

Kommentér på:
servoer går amok!!

Annonce