{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

Dårlig bremseevne - Savage X? {{forumTopicSubject}}

Jeg syntes min Savage X bremser meget dårligt.

Min have er måske ca. 30 m. lang og når jeg har kørt de ca. 20 m. er jeg nød til at bremse for at den skal nå at stoppe!

Hvis jeg aktiverer bremser og skubber bilen med en hånd, så er der da lidt modstand, men det er godt nok ikke meget den tager ved.

Bilen er allerede monteret med "Dual Disc Brake Kit" og den lille skrue på siden af bilen hvor man kan justere bremsekraften er sat til max. bremsekraft!

I starten da jeg kørte med bilen og justerede bare lidt mere bremsekraft, ja så blokerede den og bilen snorede rundt, så man var nød til at justere kraften lidt ned igen, men nu er den altså sat til max. bremsekraft og aligevel er den meget dårlig til at bremse. Selv i løst grus kan den ikke engang blokere bremserne og lave bremsespor...

Hvad kan være galt?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig bremseevne - Savage X?
Kommentér på:
Dårlig bremseevne - Savage X?

Annonce