{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
785 visninger | Oprettet:

Forstyringer? modtager problem?? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har et mindre problem med min ny indkøbte Rc det er en kopi af en RC18T

Den modtager der fulgte med fik jeg ødelagt ved at klippe antennen til, ingen vidre spørgsmål, jeg ringended så til det firma jeg købte hos, soselektronic.dk, hvor han sagde at jeg skulle af med en 190 kr. eller sådan og så gik jeg ind på siden og så fragten var ca. 50 kr. (wtf! for en modtager)

Well så da jeg fik den, satte jeg bilen sammen igen, og unlod denne gang at klippe i antennen, så den kunne køre.

Første gang jeg prøvede den efter modtager skiftet var i vores nye hus, som ikke har fået installeret så meget el endnu (helt nyt hus, ikke færdigt endnu) der var der ikke rigtigt nogle problemer..

Men da jeg så kom hjem og ville køre lidt kørte den selv hvis man ikke selv styrede den :S selv ude på vejen nær vores hus kørte den selv lidt, og da min far kørte med den, tog den lige en vandpyt selv! (dog ingen skade)

Inden på det kollegie jeg bor på i hverdagene er den helt gal, og jeg har trods alt betalt ca. 900 for bilen nu smiley

615 for bilen og 250 for en ny modtager, magen til den der sad i bilen, enda uden krystal, er det overhovedt normalt? :S

Håber i kan hjælpe :|

Ps.

Rækkeviden er på ca. 10-15 meter er der ikke for lidt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstyringer? modtager problem??
Kommentér på:
Forstyringer? modtager problem??

Annonce