{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

7,4v/1500 mAh batteri li-po batteri {{forumTopicSubject}}

Hej. Knægten har fået en fjernstyret bil i julegave der bruger 7,4 v 1500 mAh batteri. Jeg vil gerne kæbe nogle flere til ham så det ikke kun er 10 min sjov.

Kan jeg bare google og finde ud fra 7,4 v og 15 mah og så fungerer de? ??

En pakke koster 200 i den lokale hobbybutik og googler jeg finder jeg 2 for 100-159 kr. En pæn forskel.

Der er 2 stik på batteriet. Et til bilen med 2 ledninger og et til en usb lader med 3 ledninger. På batteriet står der icr 18650 7,4v.
Bilen er en “billigere” model. Blackzon Stadium Truck 4WD.

Og sidst. Gerne link til Gode steder at købe ??

Pft. Og godt nytår til alle der læser med.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  7,4v/1500 mAh batteri li-po batteri
  • Malthe M
    Malthe M Tilmeldt:
    sep 2016

    Følger: 8 Følgere: 28 Svar: 31
    #1   27. dec 2017 Morfars sælger et 1500 mah 7.4V lipo til 149kr

  • #2   27. dec 2017 Det kan sikkert gøres billigere på nettet! Hvis du har samme volt og mAh, eller bare lidt flere mAh, burde der ikke være noget problem. De skal kunne være i bilen så det er med at tage forbehold for dimensioner når man køber.

    Normalt er det kun volt man skal tage hensyn til ved køb - mAh, svarer bare til hvor længe batteriet holder - jo større jo bedre. Der er imidlertid enkelte billige biler, som kan være følsomme overfor for store batterier - de kan levere for meget strøm, og motor eller esc bliver varm og går i stykker. Eller de kan levere strøm så længe, at hvis bilen kører for fuld hammer hele tiden, bliver den for varm og går i stykker...

    Stik kan eftermonteres, hvis du finder et batteri med det forkerte stik. Så skal du selvfølgelig have det rigtige stik oveni.

    Så samme volt, og samme mAh eller bare lidt over (1800mAh kan jeg f.eks ikke se skulle være et problem), og samme dimensioner eller mindre, og you're good to go.


  • #3   28. dec 2017 Hobbyking

Kommentér på:
7,4v/1500 mAh batteri li-po batteri

Annonce