{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

Heine N
Heine N
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Ild i receiver på Terminator L969 {{forumTopicSubject}}

Knægten fik en Terminator L969 monster truck fra WL i julegave, da vi var ude at køre med den anden gang gik der ild i receiveren og den nærmest sprang i luften.

Batteriet fejler ikke noget, er der nogen der kende til at skulle været sket for andre ?

Tror i garantien dække skaderen, jeg tror den kan køre igen hvis den får ny reviver og nyt skjold.

Jeg køre selv med en L313 og det er samme receiver der sidder i den, den køre dog på andet år uden problemer.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ild i receiver på Terminator L969
  • Heine N
    Heine N Tilmeldt:
    dec 2017

#2   30. dec 2017 Alt er originalt og leveret i en kasse så det burde vel passe 100% sammen

• #4   30. dec 2017 Mon ikke den er futtet af fordi den har kørt i vand? Den er jo helt sjaskvåd..

• Heine N
    Heine N Tilmeldt:
    dec 2017

#5   30. dec 2017 Den er slukket med vand da der stod flammer ud af...

• #6   30. dec 2017 Tja, hvis den ikke har kørt i vand, så er det da bare tilbage med skidtet.

• #7   30. dec 2017 Så vidt jeg kan se så er det et Deans/T-stik så det kan næppe vendes forkert når det forbindes med batteri.

Der må sku ha været en fejl i det elektriske fra fabrikken.
    Men du har jo ikke så mange muligheder, enten tager du den hen til hvor du har købt den og høre hvad de vil gøre ved det ellers bider du i det sure æble og anskaffer en ny eller noget andet til knægten.

• #8   31. dec 2017 S.E.L har næsten alt elektronik i dag ikke beskyttelse mod det? I den legetøjsbil jeg lagde billeder op af i sidste uger, som jeg ombyggede. Der kan du vende batterierne i senderen som du vil. De skal ikke engang vende samme vej. Du kan smide dem i med en skovl, hulter til bulter og så finder senderen selv ud af hvor plus og minus er på hver enkelt og router strømmen korrekt og det er en sender til en legetøjsbil til 3-400 kr.

OP det er en ommer. Der er så godt som ingenting du kan foretage dig der får en ESC til at bryde ud i lys lue fordi at du hygge kører lidt. Ikke i en moderne bil, det nægter jeg at tro på. Da i sær hvis den har T-stik. Det kan ikke vendes forkert.

• Heine N
    Heine N Tilmeldt:
    dec 2017

#9   2. jan 2018 Forhandleren har i dag godkendt det som en garanti sag og udbedre skaden på hans regning.

• #10   2. jan 2018 Det er jo super.

Kommentér på:
Ild i receiver på Terminator L969

Annonce