{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
508 visninger | Oprettet:

Sanwa M12 binde til fh2 {{forumTopicSubject}}

Binde Sanwa M12 med ældre FH2 sanwa modtager.

Jeg har fulgt manualen, uden held. Ska jeg binde en FH4 modtager, så er der ingen problem.

Jeg har selvfølgelig valgt FH2 under Modulation, men kan ikke få det til og arbejde sammen. Flere modtagere er afprøvet.

Det er modtager Sanwa RX441DS, som ikke vil binde.

Nogen der kender løsningen? Lad mig høre.

På forhånd tak, Morten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sanwa M12 binde til fh2
  • #1   8. feb 2018 Det kan ikke lade sig gøre da de kører på forskellige frekvensbånd. 441DS kører på DSSS og passer kun til deres M11 sender. Sanwa har altid været nogle kødhoveder når det kommer til dette, det er dog blevet bedre med deres M11x og M12 som kan tage lidt flere modtagere. Men M11 kunne kun køre på deres egen 441DS og det er derfor du ikke kan få det til at virke.
    Jeg har altid kørt på den originale modtager beregnet til netop den sender jeg bruger. Det kan ikke betale sig at bruge andre da det sagtens kan give problemer med rækkevidde og forstyrrelser.


  • #2   8. feb 2018 Altså jeg har både m8, m11 og m12. Min m11’er køre på rx441ds sammen med min m8’er. Dog kan de 2 sendere uden problem kører på 371wp

    Men m12’eren kan ikke fungere med nogen af dem. Troede at så snart man ændrede det til fh2, på senderen, så fungerede det smertefrit.


Kommentér på:
Sanwa M12 binde til fh2

Annonce