{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Dennis K
Dennis K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hvordan skal mit stempel vendë {{forumTopicSubject}}

Hej jeg er nybegynder inden for gløderørs motor. og jeg har skilt moteren ad i min racerbil, da jeg skal til at samle den kommer jeg i tvivl om hullet ´toppen af stemplet skal vende ud mod udstødningskanalen eller mod indsuning/ skyllekanalen??

På forhånd tak

Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan skal mit stempel vendë
  • #1   4. jan 2007 Hul i Stemplet? Det har jeg sq ikke set før, men hvis jeg tænker tilbage på de gode gamle knallert dage, hvor man kunne "hakke" stemplet for at give dyret mere at leve af, må dette jo være noget af det samme. Forskellen er jo bare, på kanllerten er var det et hak, og på nitromotoren er det et hul. Så min umidbare svar vil være, hullet ind mod kabburatoren. Men nu kan du jo lige vente og se om der er andre der har et bedre bud.

Mvh/

Bach

• #2   4. jan 2007 er det det hul til udstødningen for så ska det vende mod fronten

• Dennis K
    Dennis K Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   4. jan 2007 Jeg kører selv cross og der er der et hul midt på stemplet ud mod kaburatoren.

Men en gløderørs motor er jo opbygget på en anden måde. og på dette stempel ligger hullet helt oppe toppen af stemplet. og jeg kan ikke se meningen i dette hul..
    MVH
    Dennis

Kommentér på:
Hvordan skal mit stempel vendë

Annonce