Revo 3.3 start problemer? {{forumTopicSubject}}
Hej
Nu ville jeg lige kører lidt med min Revo rundt om ballerup super arena nu hvor jeg har den herinde og har tid.
Men da jeg skulle starte den, tog det for det første lidt længere tid end normalt, da den kom igang gik den ud igen og igen, da jeg havde kørt ca. 75% af tanken kunne jeg endeligt give den lidt gas og komme op i 2. gear, men også der gik den istår.
Så vidtt jeg kan mærke er den meget varm, både køle tårnet og udstødningen.
Jeg gik ind, lod den stå lidt og valgte at tage en 2. tank i håb om den var varmet lidt op.
Anden tank var bare være, jeg fyldte den kun halvvejs op, og da jeg skulle starte den, begyndte den at drille.
El motoren der trækker motoren igang kørte og selve motoren gjorde også engang imellem, og først efter et par min. virkede den.
Bilen startede og jeg tøffede lidt frem og tilbage meget, meget langsomt ellers gik den i stå.
Da den var varm nok til jeg kunne tage 2. gear kørte jeg et har gange frem og tilbage i det hvor den så endte med at gå istå, derefter kunne jeg kun starte bilen og have den tændt i mere end 2 sek. med EZ-starteren i (ligesom når man starter den)
Hvad kan problemet være? jeg har en aftale med en hjælpsom sjæl i næste uge, men ville være meget rart hvis jeg kunne finde ud af om der var noget der skulle bestillet hjem
På forhånd tak
Kasper
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.205
Og har du instillet motoren den dag?
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 69 Svar: 1.260
Prøver at tag bilen et varmere med ind på kollegiet i næste uge..
jun 2006
Følger: 26 Følgere: 25 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 329
okt 2006
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 69 Svar: 1.260
Neej, syntes jeg endeligt ikke. :S
Kan lige sige at da jeg i onsdags tog køle tårnet af, kunne jeg se den havde fået et par små hakker, der var et hak på selve køle hovedt som havde en lille spids der stak ned mod stemplet, den fik jeg bukket ind, forsigtigt.
Det er meget små hak, men har det noget betydning?
Revo 3.3 start problemer?