{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
563 visninger | Oprettet:

Småting - Antenner, fartregulator {{forumTopicSubject}}

Jeg har endnu engang fået knækket antennen på min sender og jeg har ledt rundt omkring efter en ny.
Nogen der kender et sted de kan købes?

Jeg er i samme situation med min modtager. Jeg har ligeledes knækket antenneledningen på den, så den i værste tilfælde er nede under 10m i rækkevidde.
Er det noget der kan laves, eller skal jeg have en ny modtager?
Og i samme åndedræt vil jeg høre om man kan købe løse antennerør nogle steder? Jeg mangler et til den, samt til mine andre...

Og som det sidste.
Er det muligt at købe manuelle fartregulatorer (dem der sidder stock i en Tamiya bil) løst nogle steder?
Gerne links


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Småting - Antenner, fartregulator
  • #1   12. sep 2004 Glemte at sige, at senderen er en Acoms 2-kanals pistolanlæg på 27mhz

  • #2   12. sep 2004 Har nu fundet antennerør ved Odensemodelhobby...

    Kan godt mærke det er et par år siden jeg var aktiv smiley


  • #3   12. sep 2004 Antennen til senderen kan skaffes i alle hobbybutikker, (hvis de gider), og ligeledes kan antenneledningen til din modtager.. Du kan sagtens skifte ledningen selv, men det er vigtigt, du ikke korter den for meget ned, da den tit er lavet på præcis den længde den skal have.. (Ihvertfald når man køber en org. ledning til en KoPropo modtager).. hvis du ikke er så hård til at lodde selv, er det nok en god idé at få en til at gøre det, da man ret nemt kan ødelægge modtageren hvis man ikkehar helt styr på kolben....
    Mvh. Michael


  • #4   12. sep 2004 Åhh, ja.. og de der tamiya-regulatorer kan man også få de fleste steder, men tag hellere at købe en ESC i stedet... det bliver du glad for i længden..

  • #5   13. sep 2004 Jep, var nede og snakke med den lokale R/C guru i Legekæden Horsens.
    Han sagde nogenlunde det samme som dig smiley

    Jeg købte en kort antenne (kan ses i Tamiya kataloget) i stedet for et nyt antennerør, og nu skal jeg se om den kan køre med den korte antenneledning.

    Og han kunne skaffe mig både en ny antenne til senderen og en ny Tamiya fartregulator. Men regulatoren kostede så lige 279kr så vil jeg hellere give lidt ekstra for en ESC (har en på en anden bil) eller prøve at lave kortslutningen...


  • #6   13. sep 2004 ellers har jeg en org. Tamiya fart regulator ligende mamual så den der sider i billigt hvis det er ??

    Jan P


  • #7   13. sep 2004 Hmmmtjaeh, jeg besluttede at tage kampen op med den løse forbindelse (snedig rad sådan en) og efter at have skiftet stik, lader den til at køre igen...

    Ellers, hvor meget snakker vi om?


Kommentér på:
Småting - Antenner, fartregulator

Annonce