{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Fail safe til EL bil? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lidt signalproblemer med min Buggy, og da jeg ikke gider indhente den hver gang, kom jeg til at tænke på, om Fail Safe også kan monteres på en el bil?

Eller ville det bare resultere i at bilen begyndte at bakke (med mekanisk fartregulator)

Det ville i sig selv heller ikke være det store problem, da den så ville komme indenfor rækkevidde igen...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fail safe til EL bil?
  • #1   18. sep 2004 ved ikke med andre men med den fra holtemodelhobby kan det indstilles vilken position den skal indtage nür den ik har signal...sü den kan sagtens løse dit problem smiley

• peter k
    peter k Tilmeldt:
    jul 2004

Følger: 1 Svar: 22
    #2   18. sep 2004 Køb en elektronisk fart regulator, så er du ude over det problem smiley det vil du også blive gladere for i længden, da den har trinløs hastighed og giver samtidig mere køre tid og en lille smule mere fart.
    Du kunne jo også starte med at løse dit signal problem?

Ps. en elektronisk regulator kan købes for 295,- og den har også brems+ bak gear.

Hvad koster en fail safe?

• #3   18. sep 2004 200 kr i holte mener jeg...er en rigtig god ting at have...kan spare mange penge...

• #4   18. sep 2004 Jeg skal skam have en ESC på et tidspunkt, men det bliver ikke en under 500kr...har en i min anden elbil, så ved hvad jeg leder efter af kvaliteter...

Kommentér på:
Fail safe til EL bil?

Annonce