{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

Nicholas E
Nicholas E
Tilmeldt:
23. mar 2012
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13

Lipo batterier {{forumTopicSubject}}


Hej.

Er der nogen der kan kom med et godt bud på nogle billige og gode lipo batterier på 7,4V
Gerne nogle der kan klare lang køretid.
For de batterier knægten har nu ligner efterhånden en fodbold

Det er til en Stealth Brushless fra morfars.
Den ene standard og den anden med en noget større motor.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh. Nicholas Engsbye


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lipo batterier
  • #1   15. jul 2018 prøv at købe nogle batterier med højere C rating end 25-35 og gå op i 75-90c i stedet og så 5500+ mah.

    så burde du være ude over det problem..
    eller sæt esc til lavere punch så den ikke flår strømmen ud af batterierne hurtigere end de kan levere dem smiley


  • #2   15. jul 2018 og billige og gode er sjældent set når det kommer til lipo..

    kvali koster en del mere..

    Men tjek hobbyking.com

    Husk at vælge EU og uk lager



  • #3   15. jul 2018 Har nogles arrow med 90-130. De er super fede, men er også dyre. Nogle jeg passer godt på

  • #4   15. jul 2018 Hvad står din LiPO cutoff til?
    De puster sig op, når de bliver afladt for meget.
    Så sørge for at stoppe når de enkelte celler er nede på 3,5 volt.
    Og husk så at storage lade dem med 3,8 volt/celle når i er færdige med at køre.
    Lader man batteriet sidde i bilen, går det ofte galt, da de fleste ESC'er ikke slukker helt, når man slukker på den lille kontakt.

    Standard motoren kan i hvert fald ikke ødelægge nogen LiPO'er. Den trækker jo ikke andet end 20-30A ved 2 celler.


  • #5   17. jul 2018 Jeg køber batterier ved hobbyking, især når de er på tilbud. Det er de ikke lige nu, men der er stadig gode deals. Jeg vil linke til to batterier jeg selv bruger: et med stor kapacitet, og et der har nok kapacitet, men er så billigt at man bare køber tre eller fire og bruger det til det dør:
    https://hobbyking.com/en_us/zippy-6000mah-2s2p-35c-hardcase-pack.html

    https://hobbyking.com/en_us/zippy-4000mah-2s1p-25c-car-lipoly-roar-approved-de-warehouse.html

    Det billige kan levere 100 ampere kontinuerligt, 120 ampere i burst. Altså rigeligt til en Stealth også efter min mening. Til lige over 100 kr per batteri er den svær at slå. Jeg har ikke haft problemer med mit, men solgte det videre med en bil så har kun selv ladet det x5. Det andet batteri kan levere 210 ampere kontinuerligt, 270 ampere burst. Altså rigeligt til en ond 1/8'er. Og der har jeg brugt det batteri.

    PS man skal altid tage de tal med et gran salt, det er rigtigt. Og jeg har ikke kørt 100 ladninger gennem 10 af de batterier, så mine erfaringer er ikke dækkende, men bare et tip.


  • Nicholas E
    Nicholas E Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
    #6   18. jul 2018 Mupersule N
    Jeg tror ikke at en stealth har cutoff, morfars anbefalede i hvert fald at han fik sådan en dims med der lyser og hyler når det er tid til at stoppe kørsel. Men måske er det ikke en dyt værd???


  • #7   18. jul 2018 Det er een lipo buzzer. Virker fint og man kan selv stille den til hvornår / volt den skal hyle. Helst ikk under 3,8 pr celle

  • #8   20. jul 2018 Jeps LiPO buzzer er fint, bare den står rigtigt og man så faktisk holder op med at køre når den hyler.

Kommentér på:
Lipo batterier

Annonce